"Regn" under carporten om natten
Fra : TomP [2660]

Dato : 23-08-02 10:43

Hej NG,

Er der nogen her i gruppen, der sidder med en idé, som man kan gøre for at
undgå "regn" under carporten.

Udskifning af ståltag (kun 2 år gamle) med en anden typetag eller isolering
er dyre løsninger, jeg vil fortrække en slag maling, der kan optage/opsuge
lille mængde af vand.

Mvh.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 23-08-02 18:13

Hvis det er kondensvand, kan man ikke løse problemet med maling.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-08-02 20:52

John Vedsegaard wrote:

> Hvis det er kondensvand, kan man ikke løse problemet med maling.

Jeg mener dog at have hørt om en speciel slags "maling" netop til dette formål.
Jeg husker ikke lige hvad det hedder.

NB. John. Det er "normalt" at man svarer _under_ det indlæg man kommenterer.
(Jeg ved at du plejer at svare foroven, men det er forkert)

Se linket indsat nederst for "regler" for nyhedsgrupper.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Ivar

Dato : 23-08-02 20:28

TomP [2660] skrev:

> Er der nogen her i gruppen, der sidder med en idé, som man kan gøre for at
> undgå "regn" under carporten.

Er carporten helt lukket til i siderne ?

Ivar

Fra : henole

Dato : 23-08-02 22:42

"TomP [2660]" skrev d. 23-08-02 10:43 dette indlæg :
> [...]
isolering
> er dyre løsninger, jeg vil fortrække en slag maling, der kan

det er kondens som andre også skriver,det vil du også få hvis du
brugte plast trapez
plader,vil du det til livs,så er det nok træplader og tagpap øverst
mvh
henning

http://www.kandu.dk/

Fra : oo300024v@FJERNDETTE~

Dato : 24-08-02 13:26

On Fri, 23 Aug 2002 11:43:23 +0200, "TomP [2660]" <tdp@wanadoo.dk>
wrote:

> [...]
>er dyre løsninger, jeg vil fortrække en slag maling, der kan optage/opsuge

Min nabo har lige klaret problemet - isolering mellem tagplader og
loft i garagen. Der er ikke anden vej.

Mvh M.K.