Vedr. billedkunstundervisning
Fra : Lone

Dato : 23-08-02 10:19

Hej alle.

Hvem kan hjælpe mig med undervisningsmateriale, gode sites,
undervisningsideer, oa. hjælp til undervisning i folkeskolen i billedkunst
Jeg skal snart til at starte, er selvfølgelig uddannet billedkunstlærer, men
har endnu ingen erfaring indenfor området...

Alt kan bruges.

KH Lone

Fra : itgrafen

Dato : 23-08-02 12:02

"Lone" skrev d. 23-08-02 10:19 dette indlæg :
> [...]
> Jeg skal snart til at starte, er selvfølgelig uddannet
billedkunstlærer, men
> har endnu ingen erfaring indenfor området...

Hvad er din egen hovedinteresse indenfor billedkunst - det vil gi en
ledetråd til at anbefale det materiale du har lyst til at bruge.

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Lone

Dato : 25-08-02 09:04

Det har du selvfølgelig ret i, jeg var måske lidt "bred" i min søgen... Men
det var nok for at få lidt inspiration på områder, jeg ikke selv lige tænkte
på...

Men anyway, mine egne interesser ligger klart i grafiktypen; Monotypi, dvs.
enkelttryk. Derudover maler/tegner jeg meget og holder af
surreallistiske/Picasso-og Dali-inspirerede temaer...

Men send mig endelig links til sider du kender, beskrivelser af
undervisningsmeteriale, opgaver osv. ALT har som sagt interesse...

KH Lone.