Outlook Express spørgsmål!
Fra : Jan Langholm

Dato : 06-01-01 11:43

Jeg kan desværre ikke få nogle meddelelser frem i gruppen for Outlook
Express, så derfor spørger jeg her!

Det er et UR spørgsmål.

Når jeg sender til en anden, er den tid som modtageren får på mailen fin!
Når jeg modtager fra en anden er tiden 1 time foran!

Det vil sige at når jeg modtager en mail kl. 11:00 står der at jeg har
modtaget den kl. 12:00

Mit ur på PC'en passer (bliver synkroniseret efter atomur)

Hvad er der galt?

Det er Outlook Express 5 og styresystem Win ME

Med venlig hilsen
Jan Langholm
www.all4you.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-01 16:12

Sat, 6 Jan 2001 11:43:17 +0100, skrev "Jan Langholm"
<langholm@vejen-net.dk>:

> [...]
>Når jeg modtager fra en anden er tiden 1 time foran!
>
>Det vil sige at når jeg modtager en mail kl. 11:00 står der at jeg har

Er det kun fra en afsender eller gælder det alle?

Hvis det kun er en, så formentlig fordi dennes PC ikke er stillet til
rigtig tidszone, det lyder, som den er sat til GMT-tid og ikke
Midteuropæisk tid (og han befinder sig i DK eller et andet MET-land).

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Jan Langholm

Dato : 06-01-01 16:28

Jeg har IKKE prøvet andre end fra den ene jeg opdagede det ved, men det vil
jeg prøve!
...men hos den jeg opdagede det ved har jeg tjekket, for jeg skrev netop
tilbage at hans ur ikke passede, men det gjorde det.

Vi testede igen efter at have synkroniserede vores ure, og resultatet var
det som jeg skrev. På hans PC var alt som det skulle være det vil sige at
den mail jeg sendt kl 11:00 viste 11:00 hos ham, men den han sendt viste
12:00 hos mig, på trods af at vi havde tjekket ure.

Han har tjekket sin PC ved at sende til en tredjepart og der viste det
korrekt, så derfor konkluderede jeg at det måtte have noget med min OE.

Med venlig hilsen
Jan Langholm
www.all4you.dk