For sat.. mand da
Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 23-08-02 04:47

Nu havde jeg lige nulstille og komprimeret det hele for at starte på en
frisk på grupperne. Tænder her til morgen for at se om der er nyt. Og så er
de første 30 indlæg dælme Re.'er fra Armand, damn
Men du har da haft travlt, fra 2334 til 0506, der lagde jeg godt nok og sov
godt.
Men nu er jeg vågen, klar til kamp på nettet..................... og så skal
jeg på arbejde

Nyt fra hamselv:
Da Moller havde sin Suzuki til salg tænkte jeg, den må jeg have,
spekulerede, skrev, tænkte. Efter 2 uger, tror jeg det var, gik jeg så op i
banken for at bede om en kassekredit. Det var en mandag. På mandag går vi
ind i den 5. uge hvor jeg stadig ikke har fået svar, så vi har fået lov til
at skifte bank til en anden, igen.
Samtidig vil vi belåne friværdien i huset, så nu skal der snart handles
Savage igen, har allerede planlagt hvad der skal laves ved den. Den kommer
til at ligne den gamle.
Så snart er hamselv på to hjul igen og håber at vejret holder de næste mange
måneder.

hamselv herfra

Fra : Ole M

Dato : 23-08-02 13:11

Hamselv. kik lige her vedr. Savage

http://www.savage.ghost-net.dk/

Hilsen Ole

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 24-08-02 22:04

"Ole M" <om@ifom.dk> skrev i en meddelelse
> Hamselv. kik lige her vedr. Savage
>
> http://www.savage.ghost-net.dk/
>
> Hilsen Ole

Hæi do

UDEmærket link
Der skal helt bestemt laves noget om på min også............... ellers.
Meeeeeen nu skal jeg jo lige have en først

Kiggede også lidt på linksenes links og så kommer man frem til Savage
klubber både her og der og også en delv wældige billeder hehe Men der er
dælme også en del grimme da.

Her kommer lige noget OT.
Hvis det er dig der laver www.ifom.dk så skal du lige have kigget på din
menu i venstre side. Linket til Antenne står lidt for sig selv langt til
højre.

hamselv herfra