BF 1942 låser under update af server .....~
Fra : OZ

Dato : 22-08-02 23:43

Hej NG

Jeg har lige DL og installeret BF 1924 MP udgaven, men har problemer med at
hente server listen...
Hver gang jeg vil opdatere server listen, fryser maskinen ligesom i 10-20
sek. hvorefter den vågner igen men den viser ingen servere....

Jeg sidder bag en D-link router på en TDC BB forbindelse, jeg har forsøgt
mig med næsten alle muligheder, dog ikke helt uden om routeren, jeg har haft
den i DMZ mode og taste alverdens porte ind i routeren, men lige meget
hjælper det.

Jeg kan sagtens taste en server ind eks. boomtowns BF server #3 og joine
hvis der er plads, men som sagten hente serverlisten kan den ikke lide =(

Er der andre end mig der oplever ovenstående og evt. kender løsningen, jeg
ville jo gerne have servelisten???

Gode råd eller link modtages gerne.

På forhånd tak

Oz

Fra : Michael Thomsen

Dato : 23-08-02 09:34

On Fri, 23 Aug 2002 00:43:22 +0200, "OZ"
<no_spam_gonzo@strike-team.com> wrote:

> [...]
>
>Er der andre end mig der oplever ovenstående og evt. kender løsningen, jeg

Jeg har heldigvis ikke haft dit problem, men jeg kan berolige dig med,
at indtil videre så er de eneste serverer, jeg har kun spille bare
nogenlunde ordenligt på været Boomtown, så det er bare med at blive
ved til du kommer på/ind. Der er rigtig mange, der hoster spil på for
små forbindelser, og så bliver spillet fuldstændig uspilleligt pga.
laghelvede..

Held og lykke
Michael

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-08-02 11:39

Ellers kan du bruge gamespy, der skulle nok være nogle servere..

/Martin.

Fra : OZ

Dato : 24-08-02 22:13

Tak for begge jeres svar, selvom det ikke løste mit konkrete problem.

Oz