Højde på tabeller..???
Fra : Brian Thomsen

Dato : 22-08-02 22:40

Jeg er igang med at lave en hjemmeside med tabeller, men har lidt problemer
med at sætte højden på dem...??
Jeg bruger selvfølgelig height="4" (eks.), men det ser alligevel ikke ud til
at den bliver mindre end 10 pixels... Det forstår jeg ikke... Nogen der har
et bud??

Som man nok kan se, er jeg rimelig grøn mht. webdesign...
--

Mvh.

Brian Thomsen

PS: Hvad er HTML koden for et @ ?????

Fra : NFLfreak

Dato : 23-08-02 00:30

"Brian Thomsen" <brian-th@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
har
> et bud??

> Som man nok kan se, er jeg rimelig grøn mht. webdesign...

Fjern &nbsp og bare lav et mellemrum. Det skulle kunne få den ned til 4. Men
ikke mindre

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-08-02 17:09

&nbsp; er et mellemrum så dit råd giver ikke mening. Korrekt vil være
at bruge en 1px gennemsigtig GIF i stedet for mellemrummet.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 23-08-02 17:13

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev:
> &nbsp; er et mellemrum så dit råd giver ikke mening. Korrekt vil være
> at bruge en 1px gennemsigtig GIF i stedet for mellemrummet.

Men det virkede..!! selvom det vel egentlig burde at virke på samme måde!
problemet kunne løses ved hjælp af førnævnte, eller ved at bruge &nbsp; og
sætte en font størrelse!

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-08-02 21:20

Hvis du slettede &nbsp; uden at indsætte noget andet vil din table se
besynderlig ud i NS4+ da den vil collapse tomme celler (whitespace
ignoreres).