Atletik - Tikamps-pointtabel.
Fra : Henrik Mogensen

Dato : 22-08-02 22:10

Hej gruppe.

I gamle dage, da jeg gik til atletik, havde jeg en point-tabel. Den blev
dels brugt til 10-kamp, men der var også en pointsgivning for andre
discipliner.

Findes der en version af denne tabel på nettet - eller i anden elektronisk
form ?

mvh. Henrik.

Fra : Renegade

Dato : 22-08-02 23:01

"Henrik Mogensen" <mogensen@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
> discipliner.
>
> Findes der en version af denne tabel på nettet - eller i anden

Den pågældende pointtabel findes skam endnu.
Jeg har dog indtil videre ikke fundet den på nettet men
http://www.zone.ee/heikiweb/deca.htm burde kunne hjælpe lidt.

Fra : Renegade

Dato : 22-08-02 23:08

> [...]
> discipliner.
>
> Findes der en version af denne tabel på nettet - eller i anden

lidt bedre link...
http://www.sci.fi/~mapyy/decathlon.html