Mail Notofication
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 05-01-01 13:26

Hi NG,

Netscape Navigator har et lille util der hedder Mail Notification, som
fortæller at der er mails (angivet i task bar), selvom NS Messenger ikke er
åben. Så vidt jeg har kunnet finde ud kan man i MS-mailprogrammer kun få
meddelelsen, hvis mailprogrammet er åben. Er det korrekt, eller kan man lave
en tilsvarende funktion i fx Outlook 2000?
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-01-01 00:58

Lars Klingenberg wrote:

> [...]
> meddelelsen, hvis mailprogrammet er åben. Er det korrekt, eller kan man lave
> en tilsvarende funktion i fx Outlook 2000?

Jeg kender ikke til denne funktion i Outlook 2000, men du kan eventuelt
gå ind på www.tucows.com og hente "jetmail monitor", som er et lille
stykke freeware, der kan tjekke adskillige pop3 adresser.
--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.