g400 max cd
Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 22-08-02 20:00

Hej
jeg har købt et brugt g400 max, desværre var den originale cd ikke med,
så er spørgsmålet bare: Er der noget på denne cd, der gøre det vær at
forsøge at fremskaffe den?

--
Hilsen
Henrik Skjærbæk, Aalborg

Fra : Esben

Dato : 22-08-02 20:30

"Henrik Skjærbæk" <skjaer@mi.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med,
> så er spørgsmålet bare: Er der noget på denne cd, der gøre det vær at

Der er på cd'en til et alm g400 følgende (går ud fra at cd'en til max er
den samme):

Acrobat 3
DirectX 6.1
En 52 sider manual i farver (PDF)
DVDplayer (bygget på Cinemaster enginen så vidt jeg husker, den virkede
iøvrigt aldrig på min pc)
Driver til OS/2, win3.1, win9x, winnt & winnt 3.5
Techdemo - flot demo var det dengang. Ligger måske stadig på matrox.com
Sysutil - system utilities til DOS tv-out, graphic card bios support,
vesa support, 8x14 font support, win9x uninstallation program.

--
Esben

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-08-02 20:55

> [...]
> jeg har købt et brugt g400 max, desværre var den originale cd ikke med,
> så er spørgsmålet bare: Er der noget på denne cd, der gøre det vær at

Hvis du gerne vil have en kopi (tror ikke det er forbudt) så kan jeg da godt
ligge den på min ftp til dig.
Send mig en mail hvis interessen er der.
Den fylder godt 660 Mb, men hvad den så fylder pakket, det ved jeg ikke.

Kim Larsen

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 23-08-02 01:05

> [...]
> Send mig en mail hvis interessen er der.
> Den fylder godt 660 Mb, men hvad den så fylder pakket, det ved jeg ikke.

Tak for tilbudet, men det ser udtil at den er til at undvære, specielt når
man ikke har flatrate

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-08-02 12:35

On Fri, 23 Aug 2002 02:04:55 +0200, Henrik Skj rb k wrote:

>godt
>>
>Tak for tilbudet, men det ser udtil at den er til at undvære, specielt når
>man ikke har flatrate

DVD-playeren er nok det eneste der trækker på en sådan CD....resten er gamle
drivere og værktøjer!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
What distinguishes an IBM-PC from a boat anchor? Segment registers.