Ericsson T20e
Fra : martin

Dato : 22-08-02 18:56

Jeg står med en Ericsson T20e der tilsyneladende er gået i stykker.

Den kan ikke tænde, og når jeg sætter den til opladning tænder den grønne
statuslampe blot, uden nogen batteriindikator i displayet. Heller ikke når
den står til opladning kan den tænde.

Nogen der ved hvad der er galt / hvordan den repareres / har prøvet noget
lignende?

--
Martin Kaltoft

Fra : Bo Larsen

Dato : 23-08-02 08:13

"martin" <martin@nospam}nitro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> statuslampe blot, uden nogen batteriindikator i displayet. Heller ikke når

Hvor lang tid har du haft den til opladning?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : martin

Dato : 23-08-02 08:27

> Hvor lang tid har du haft den til opladning?

I nat havde jeg den til opladning natten over, uden ændringer i symptomerne
:(

--
Martin Kaltoft

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 23-08-02 13:12

Har prøvet det samme med en A2618 - på den var batteriet stået af. I med et
nyt og alt var godt igen.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!