Ang. datakabel m.m.
Fra : Jean

Dato : 22-08-02 17:56

Hej NG!

Jeg vil bare lige høre, hvilke telefoner, dette kabel kan låse op:
http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/Billeder/nokia3310
..jpg

Kan jeg opdatere firmwaren i Nokia 3310 med et datakabel? (Den har v. 04.35)
Eller hvordan gør jeg det?

'Nogen' siger, at den kan låse andre end Nokia 3310 op, er det sandt?

Hvilket program anbefales til Nokia 3310?

Jeg er helt ny i faget... nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak!

Mvh Jean

(Har læst en masse i gruppen, men er blevet lidt forvirret, så derfor disse
spørgsmål....)

Fra : Birkoff

Dato : 22-08-02 22:29

> Hej NG!
Hej

> Jeg vil bare lige høre, hvilke telefoner, dette kabel kan låse op:

http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/Billeder/nokia3310
> .jpg
Nu kunne jeg ikke lige få linket til at virke, men jeg kunne ud fra linket
se det var til 3310. Hvis vi går ud fra det er et MBus kabel Hvilket det
skal være for at låse telefonerne op. Så kan det åbne 3310 3330 og 5510,
eftersom de bruger samme stik.

> Kan jeg opdatere firmwaren i Nokia 3310 med et datakabel? (Den har v.
04.35)
Nej!
> Eller hvordan gør jeg det?
Så skal du have det der hedder et flashkabel, det er til parallelporten. Så
henter du noget software til din tlf. og opdaterer den

> 'Nogen' siger, at den kan låse andre end Nokia 3310 op, er det sandt?
Ja
> Hvilket program anbefales til Nokia 3310?
Det er der mange der gør, det kommer an på hvem du spørger. jeg bruger selv
rolis nokiatool 1.7
> Jeg er helt ny i faget... nogen der kan hjælpe?
Så godt som jeg nu kunne
> På forhånd tak!
Selv tak
> Mvh Jean
MVH Janus
Softwaren jeg bruger finder du på www.basicelectronics.dk under download

Fra : Jean

Dato : 23-08-02 07:51

"Birkoff" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Ja
> Det er der mange der gør, det kommer an på hvem du spørger. jeg bruger

Mange tak for svarene, Janus!
Her er linket http://makeashorterlink.com/?I2C312791 , klik og vent!

Dine svar er vel de samme, når du ser billedet?

Mvh Jean

Fra : MaRk

Dato : 24-08-02 17:08

Det kan sagtens unlocke 3310 og 3330 ved hjælp af noktool18.

Det har jeg selv gjort, med samme kabel.