hjemmelavet is
Fra : HAWK

Dato : 22-08-02 16:11

hej alle sammen

jeg er totalt gal med is, men når man skal smide 10-15 kg er det jo ikke det
smarteste at spise. men jeg har købt en ismaskine i brugsen til 299 kr. smid
en liter cheasy youghourt med frugter i sammen med masser af frugt og vupti
så har man lækker næsten fedtfri is og det smager skønt

mvh claus jensen

Fra : Thomas E

Dato : 22-08-02 18:59

Hejsa!
Jeg fandt også på en god is.

1 banan
1 karolines vanilie souce
lidt smummetmælk

Istedet for skummetmælk blandede jeg en protein-shake med vaniliesmag i. På
den måde får man lidt tykkere konsistens, samtidig med at det både smager
godt og man får gode proteiner.

Fra : Lars Berthelsen

Dato : 22-08-02 20:36

Du kan også lave en glimrende is-alike med blendede frosne bær, der blandes
med gayo og SØD. Smager meget lækkert og er garanteret fedtfattigt.

Marianne

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 22-08-02 21:37

men jeg har købt en ismaskine i brugsen til 299 kr.

Har de haft dem som medlemstilbud.. eller hvad?!?

drømmer selv om en ismaskine! *S*

MVH Mette

Fra : HAWK

Dato : 23-08-02 13:18

jeps her i sommers havde brugsen dem på tilbud
det er alletider opfindelse til os der er tossede med is

mvh claus

Fra : Steen F.

Dato : 29-08-02 18:41

> [...]
vupti
> så har man lækker næsten fedtfri is og det smager skønt

Lyder da interessant.. men hvad er en ismaskine? Jeg tænker
"softicemaskine"... mmm

MVH
Steen

Fra : metteb

Dato : 30-08-02 23:12

En ismaskine er en stor skål udformet som et køleelement, som du på
forhånd fryser ned. Når du vil lave is, sætter du en plastic-skrabe-ting
ned i, der kobles med en lille motor i toppen. Denne arm kører rundt
vha. motoren og skraber konstant den del af massen, du har hældt i, af
siderne, hvor det naturligt vil sætte sig. Den frosne del blandes nu med
den stadig ufrosne, indtil det hele har en passende konsistens! Og det
er bare for mums. Specielt, når man er is-freak og samtidig vil smide
nogle kilo

Mette

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas E

Dato : 01-09-02 09:33

Hvor køber man sådan en maskine?

Fra : metteb

Dato : 01-09-02 14:35

I alle isenkram-butikker, nogen gange i Kvickly osv.!

God fornøjelse!
Mette

http://www.kandu.dk/