Cd-wow regionskode 4?
Fra : -[Angel]-

Dato : 22-08-02 15:13

Bare lige inden jeg nu køber en dvd derfra... Jeg har et liteon regionsfrit
drev, vil der være nogle problemer med at køre region 4? Jeg spørger fordi
jeg indtil nu kun havde hørt om region 1 & 2.

Håber nogen kan hjælpe.

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 22-08-02 15:55

On Thu, 22 Aug 2002 16:13:26 +0200, "-[Angel]-"
<Robert_Hansen@ofir.dk> wrote:

>Bare lige inden jeg nu køber en dvd derfra... Jeg har et liteon regionsfrit
>drev, vil der være nogle problemer med at køre region 4? Jeg spørger fordi
>jeg indtil nu kun havde hørt om region 1 & 2.

Hvis drevet er regionsfrit er det ikke noget problem.
Jeg har selv kørt en region 4 film på mit Liteon 16x48x
drev.

Der findes forøvrigt ikke mindre end 8 regioner
ifølge denne site :
http://hometheaterinfo.com/dvd3.htm

og region 4 er altså "Australia and New Zealand, Mexico,
the Carribean, and South America"

mvh Madsen

Fra : -[Angel]-

Dato : 22-08-02 16:05

> [...]
> ifølge denne site :
> http://hometheaterinfo.com/dvd3.htm
>
> og region 4 er altså "Australia and New Zealand, Mexico,

Tusind tak for hjælpen, så er underholdningen hjemme.

Thomas