Sms Spanien til Danmark
Fra : Thomas Claudius Thom~

Dato : 22-08-02 14:30

Hej Gruppe!

Jeg har problemer med at modtage sms fra Spanien. Afsenderen har Nokia 3310
med Movistar abonnement og jeg har Nokia 3330 med Telia abonnement. Jeg
kan uden problemer sende sms til den spanske mobil, men ca. 50% af de sms
jeg modtager fra
Spanien er tomme!

Håber en eller anden har en ide eller hvis nogen ved hvor jeg kan få et
svar.

Thomas

Fra : Mr. Larsen

Dato : 22-08-02 16:03

"Thomas Claudius Thomsen" <thomas@focusprofile.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg modtager fra
> Spanien er tomme!
>
> Håber en eller anden har en ide eller hvis nogen ved hvor jeg kan få et

Hvis afsender starter sin sms med * kan det
give problemer for Nokia telefoner.
/Mr. Larsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-08-02 16:58

"Mr. Larsen" <don_e@stofanet.INVALID> wrote in

> Hvis afsender starter sin sms med * kan det
> give problemer for Nokia telefoner.

Og alle andre telefoner... - * angiver at det er en kommando til
SMSc'en på f.eks. TDC's SMSc (og mon ikke der er andre firmaer der
bruger en magen til ?)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Thomas Claudius Thom~

Dato : 22-08-02 22:00

Tak for hjælpen! Det var "*" (som i *kiss*), der var problemet...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-08-02 22:01

"Thomas Claudius Thomsen" <thomascthomsen@garuda.dk> wrote in message
> Tak for hjælpen! Det var "*" (som i *kiss*), der var problemet...

haha,,,, nårr så man har en date kørende nede i Spanien

Fra : Pita

Dato : 22-08-02 22:39

> haha,,,, nårr så man har en date kørende nede i Spanien

Det kan godt blive et halv dyrt skrald f****

FUT: dk.snak.

--
Pita

Fra : martin

Dato : 23-08-02 08:26

> Tak for hjælpen! Det var "*" (som i *kiss*), der var problemet...

Så har der da været gang i den hvis 50% af beskederne startede med dette