Hvorfor så få KM??
Fra : Jesper B

Dato : 22-08-02 14:30

Hvad laver I der ude, bruger I mere tid på at skrive her i gruppen end på at
kører cykel

Jeg har en Yamaha XVS 650 fra 2001 som jeg overvejer at sælge for at få en
lidt større cykel til næste sæson. Men når jeg så ser på mc-basen hvad
niveauet ligger på, har jeg kørt næsten dobbelt så meget som de andre cykler
fra samme årgang. (ca. 7000km)

Hvad sker der? kan I ikke lide jeres cykler eller hvad. Jeg har ikke brugt
min til pendler kørsel kun et par lidt længere ture og noget trillen rundt i
København og omegn. Eksempelvis en tur i weekenden rundt i Jylland og på Fyn
(ca. 1000km).

Jeg overvejer at sætte cyklen til salg for en 90 - 95.000. Lyder det
realistisk? Den er i mega fin stand, pudset og plejet garage-cykel med Raask
rør og T-styr. Alle service overholdt og garanti til 2004. Lidt under 7000
km har den gået. Er det for meget eller for lidt?

Et sidste spørgsmål. Kan det betale sig at sælge den via en forhandler eller
skal man så vidt muligt forsøge at gøre det privat.

På forhånd tak.

/Jesper

Fra : Lars Hyldal

Dato : 22-08-02 16:31

Personligt kører jeg mere end jeg skriver herinde: men da jeg ikke skriver
så meget herinde, siger det jo ikke noget om hvor meget jeg har kørt. Det
samme gælder for de motorcykler, som du ser til salg: Suzuki GSX600RRRRR
årgang 1992 kun kørt sommerture, 8523 km, kørt som af pige. Tror du også på
julemanden ?

Skal du sælge: Forhandlerens pris er urimelig lav, privatpriser er urimelige
høje. Et sted derimellem ligger den pris, som du får ud af et privatsalg.
Sælg privat.

Mvh.
Lars Hyldal / DMCN#1
Polyteknisk MC
CBR954RR

Fra : Søren Dahl

Dato : 22-08-02 21:19

Helt ærlig - så er der mange som kører alt for lidt!

Jeg har på 2 mrd. kørt 10K - og jeg føler ikke det er meget, nærmes
tvært i mod - synes ikke jeg får kørt nok. Inden jeg købte min Bandig
havde jeg en TransAlp som jeg fik kørt 5K på i denne sæson inden den
blev skiftet ud - jeg havde ialt kørt 25K på den på sammenlagt 2
sæsoner - og det er bestem ikke meget i mine øjne.

MVH Søren
Bandit 10004 KM :) - ramte 10000 kl. 9.34, 22-08-02, ved Holbæk
skiltet på Djursland :)))

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 23-08-02 11:28

"Lars Hyldal" <hyldal@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme gælder for de motorcykler, som du ser til salg: Suzuki GSX600RRRRR
> årgang 1992 kun kørt sommerture, 8523 km, kørt som af pige. Tror du også

Hylle dog.. drak du hukommelsen væk i kladred????? GSXR600 er først
produceret fra 97 *gg*

Men tror du på den her:

Skrevet i foråret:
GSXR400RR 90' 11.000 km. Kørt af pige. Special lakering (Team Suzuki Lucky
Strike) Nye BT45 dæk. Som ny

Skrevet i efteråret:
GSXR400RR 90' 18.000 km. Kørt af pige (kun til tider skam tævet af kæresten
). Special lakering (Team Suzuki Lucky Strike) BT45 dæk. 100%
servicering.

*lol*

mvh Tommy Fer

Fra : Lars Hyldal

Dato : 26-08-02 10:03

Tommy,

Jeg vandt ganske vist pokalen for flest øl i Kaldred; men det er nu nok
snarere min manglende interesse for bøttejern, der slår igennem

De allervenligste hilsner,
Hylle / DMCN#1 / Polyteknisk MC / CBR954RR

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 22-08-02 22:53

"Jesper B"
> wrote in message
> Hvad laver I der ude, bruger I mere tid på at skrive her i gruppen end på
at
> kører cykel

Har på fem sæsonner kørt 105.000 km. Det sluttede dog foreløbigt sidste
sommer med brækket ben. Men det er selvfølgeligt også min første post til
denne NG.

mvh Erland

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-08-02 22:34

> [...]
sidste
> sommer med brækket ben. Men det er selvfølgeligt også min første post

Jeg har da postet meget i NG'en (..for meget, vil nogen nok mene ,
men 14 kkm på 3 mdr er det alligevel blevet til på min
anti-touring-cykel.

Kenneth S

Fra : Michael H.

Dato : 23-08-02 07:42

"Jesper B" <jesper@bramgraphix.dk> wrote in message

> Hvad laver I der ude, bruger I mere tid på at skrive her i gruppen end på
at
> kører cykel

Tjaaeee, jeg skriver ikke så meget herinde, men læser ng'en hver dag.
Det med at køre må jeg prøve at blive lidt bedre til,
(kørt 47 km. i de sidste 5 uger).

Det kunne være at man skal ta' den frem på Mandag og køre en tur
på Bakken eller såd'n noget. :)

Michael GSX-R 600 '00 kørt 5100 på 2 1/2 år

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-08-02 21:31

> at

Der er vel mange der kun bruger mc'en til hyggeture i godt vejr - så denne
sommer må de da også få kørt lidt mere end gennemsnitligt

> Michael GSX-R 600 '00 kørt 5100 på 2 1/2 år

Anders - Aprilia 150 '98 kørt 43800km på 4år og 11 dage - og en ny og større
står også på ønskesedlen nu hvor jeg har garagen og lidt bedre ancienitet
til at få en fornuftigt forsikrings præmie...

Fra : Jack Jensen

Dato : 23-08-02 08:54

"Jesper B" <jesper@bramgraphix.dk> wrote in message
> Hvad laver I der ude, bruger I mere tid på at skrive her i gruppen end på
at
> kører cykel

Hej
Jeg har lige rundet 15.000 i år, og kommer vel op på 20.000-25.000 km ialt.
Så min viffer står ikke stille hele tiden
Mvh
Jack
VFR750FK
www.vfr.dk