Min gadecykel hænger med det ene
Fra : Charlotte Grosen

Dato : 22-08-02 14:24

Hej i gruppen..
Ja nu er jeg altså nødt til at spørge de finger-fikse herrer og damer
til råds.
Der er nemlig sket det beklagelige, at mens jeg har været på Anderstorp
og hygge mig med min gamle Honda, har svigermor været en tur i garagen
og forbi min sorte gadecykel - og vupti! stødt på venstre sidespejl
Spejlet var godt nok lidt løst inden, men nu er det da helt galt. Da det
nu er et af de her fine helstøbte spejle fra Honda (CBRF4), kan jeg ikke
rigtig se, hvordan jeg skal komme ind og stramme/udskifte, hvad der nu
måtte holde spejlet på plads (der er ingen skruehuller e.l. ) Spejlet
fejler jo ellers ikke noget og heller ikke armen, den sidder på, så hvis
jeg nu kunne fikse den på en eller anden måde.... - nogen gode
ideer??????

Charlotte
CBR F2 & F4

Fra : Birger Poulsen

Dato : 22-08-02 18:03

"Charlotte Grosen" <charlotte.grosen@femina.dk> wrote in message

> [...]
> og hygge mig med min gamle Honda, har svigermor været en tur i garagen
> og forbi min sorte gadecykel - og vupti! stødt på venstre sidespejl

De svigermødre!
Jeg husker endnu da jeg havde været på ferie i 3 uger for mange år siden, og
min salige svigermor skulle passe hytten imedens.
Mit project CB250 i totalt adskildt stand lå stadig på arbejdsbænken, MEN
alle skruer, bolte, tandhjul, stempler m.m. var nu blevet sorteret og linet
op i snorlige rækker!
Selv malerpenslerne gjorde honnør for bøtterne med maling!
Uha, hvor var jeg utidig.
Siden har vi brændt hende. (vi tog ingen chancer)

Birger