Re: ny browser til glammelt styresystem???
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-08-02 08:42

Peter Bjørn Thomsen /MH writes:
>Jeg har en glimrende powerbook af ældre dato (PB 3400) med et tilsvarende
>halvgammelt styresystem (OS 7.6). Jeg bruger den ikke så meget til at
>surfe med - men det irriterer mig alligevel, at den ligeledes ældre
>browser (Netscape Com. 4.7) har svært ved at tygge mange web-sider.
>Derfor har jeg forsøgt at installere en nyere browser, men får hele tiden
>at vide, at de ikke kan køre på mit gamle styresystem.
Din PB 3400 kan sagtens køre med alle OS 8.X versionerne. Jeg har en der
blev købt brugt fro nogle år siden. Den blev leveret med OX 8.1 Maskinen
står i dag med OS 9.1 det fungerer faktisk fint - bortset fra et lidt
træls problem i forbindelse med opstart. men det tror jeg lige jeg laver
en ny tråd på.

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11
Mobil 40 33 23 64
E-mail fl@net.dialog.dk

'How did you go bankrupt?' Bill asked
'Two ways,' Mike said. 'Gradually and then suddenly.'
Ernest Hemingway: The Sun Also Rises