One Armed Boxer, Part 2
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-02 23:10

hed den VHS kasette jeg købte i sin tid af denne film:
http://www.pathfinderpictures.com/page/guillotine.htm

som netop er blevet restaurert og genudgivet på dvd.

Kultklassiker!

Fra : Henrik Rytter

Dato : 22-08-02 18:47

In article <y4nwuqjn9s1.fsf@amigo.daimi.au.dk>, Thomas Jespersen
<thomas@daimi.au.dk> wrote:

> hed den VHS kasette jeg købte i sin tid af denne film:
> http://www.pathfinderpictures.com/page/guillotine.htm
>
> som netop er blevet restaurert og genudgivet på dvd.
>
> Kultklassiker!

Jeg er meget enig. Husker dengang i 80'erne jeg så den første gang ;)
Så nu er det ud med videobåndet (mit bærer godt nok originaltitlen
Master of the Flying Guillotine). Jeg skrev i øvrigt til futureent.com
og bad dem op at putte den op på deres website. Det gjorde de på to
timer. Dejligt med lidt service. Så hvis du vil forudbestille er det da
en god mulighed at gå her til:

http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=8249

Filmen er på gaden d. 17/9

mvh