Lovgivning om forhøjet børnepenge & fripla~
Fra : e.p.

Dato : 21-08-02 22:05

Efter regler som kommunen beregner friplads ud fra, hedder det sig at
det baseres på hustandsindkomsten.
Nu er det sådan at jeg flytter fra familien i Esbjerg og får et værelse
i Vejle for at kunne fuldføre en uddannelse som MCSE
Nu mener de ikke længere det er hustandsindkomsten mere, og familien i
esbjerg kan hverken få ekstraordinær børnefamilieydelse eller
friplads???

Men boligsikring kan familien godt få ???

Er der nogen der kender/kan finde denne lovgivning

http://www.kandu.dk/

Fra : jfjf jfjfj

Dato : 22-08-02 08:45

Hej e.p

se mit svar til Britta i går - der er et link til friplads....
http://institution-fripladsansoegning.netborger.dk/startberegning.asp

mvh
oollee