Bekræftelsesside
Fra : Rudy Madsen

Dato : 21-08-02 22:14

Hej ng
Nu har jeg lavet en formular, der sender nogle oplysninger til en database.
Jeg vil godt lave min egen bekræftelsesside, hvori jeg fortæller brugeren,
hvad han tastede. Det gør jeg jo med bekræftelsesfelter.

Men hvorfor er det lige, at jeg kun på denne side får navnene på felter at
se? Jeg vil se indholdet, som brugeren har tastet...

Håber nogen kan hjælpe....

/Rudy

Fra : Ulrik Friis

Dato : 21-08-02 22:20

"Rudy Madsen" <rudymadsen@educase.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvorfor er det lige, at jeg kun på denne side får navnene på felter at
> se? Jeg vil se indholdet, som brugeren har tastet...

Udgiv på en server, og så vil bekræftelsessiden vise hvad der er indtastet.

mvh
Ulrik

Fra : Rudy Madsen

Dato : 23-08-02 14:43

Nej, det gør den ikke... jeg ved ikke, hvorfor???

Prøv bare at se: www.hid.dk/netvaerksmoeder/amatoermusik.asp

Den udløser en bekræftelsesside, som bare gengiver feltnavnene.

Nu har jeg i første felt prøvet den .asp løsning, som Tore gave mig, men den
virker heller ikke. Jeg har masser af .asp sider, der virker og jeg har
FT2000 extentions på serveren osv., og den FP'ske måde at respondere på
virker fint nok, men ikke når jeg laver min egen.

It's driving me crazyyyyyy.......

/Rudy

Fra : Tore V. Gulliksen

Dato : 22-08-02 18:56

Det du kan gjøre er dette:

På bekreftelsessiden (som du må lagre som .asp) skriver du følgende

<% =request.form("feltnavn") %> for hver opplysning du trenger.

eksempel:

<% =request.form("navn") %><br>
<% =request.form("adresse") %><br>
<% =request.form("alder") %>

Håper dette hjelper litt

NB! Husk å lagre siden som .asp side, ellers virker det ikke!

Fra : Rudy Madsen

Dato : 23-08-02 14:44

Hej Tore

Den virker altså ikke. Skal man ikke ligesom fortælle siden, at den nu
arbejder emd en script?

/Rudy