Cube 2 - Hypercube
Fra : Martin Andersen

Dato : 21-08-02 20:40

Bliver det en Direct-To-Video her i DK?
Glæder mig meget til at se hvad de har fundet på i 2'eren.

1'eren var for IMHO

Fra : Mikkel Winther

Dato : 21-08-02 23:20

"Martin Andersen" <martin.a@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> 1'eren var for IMHO

For hvad IYHO?

(Jeg har ikke set den, men jeg har længe haft lyst.)

m.

Fra : -V-

Dato : 21-08-02 23:53

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> (Jeg har ikke set den, men jeg har længe haft lyst.)

Samme her. Så trailer for den i Frankrig i 1999 (?), men har aldrig fået den
set.

Er den i orden?

-V-

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 22-08-02 07:43

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Samme her. Så trailer for den i Frankrig i 1999 (?), men har aldrig fået
den
> set.
>
> Er den i orden?

Jep. Fremragende film. Går ikke over i filmhistorien, men jeg var nu godt
underholdt. Skal ses igen.

BTW: R2 dvd'en har kun DD2.0 lyd, men det lyder faktisk udmærket.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by mail)

Fra : Jakob Madsen

Dato : 22-08-02 09:42

> BTW: R2 dvd'en har kun DD2.0 lyd, men det lyder faktisk udmærket.

Men hold jer fra den danske udgave, den er SVJV i 4:3!
Den franske ser lækker ud...

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Morten DH

Dato : 22-08-02 17:43

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i en meddelelse

> Men hold jer fra den danske udgave, den er SVJV i 4:3!
> Den franske ser lækker ud...

US udagven er også 4:3 - så vidt jeg kan finde ud af skal man holde sig til
UK eller den franske udgave... eller plage Anchorbay Entertainment lidt

Fra : Ole Kofoed

Dato : 23-08-02 21:58

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> US udagven er også 4:3 - så vidt jeg kan finde ud af skal man holde
sig til
> UK eller den franske udgave... eller plage Anchorbay Entertainment
lidt

US udgaven er i widescreen, dog ikke anamorphic. Det lader endda til, at
den er mere "wide" end den franske udgivelse ifølge denne sammenligning:

http://www.cinedvd.net/compcube.html

Mvh.

Ole

Fra : Morten DH

Dato : 25-08-02 11:32

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
> US udgaven er i widescreen, dog ikke anamorphic. Det lader endda til, at
> den er mere "wide" end den franske udgivelse ifølge denne sammenligning:
>
> http://www.cinedvd.net/compcube.html

Hmm mente bestemt jeg havde læst US udgaven var i 4:3; men vi blir jo ældre

Mit franske er ik ret godt; men svj kan se er billedet bedste på US udgaven
i følge linket - desværre er det jo ikke entydigt hvilken udgave man skal
vælge... Nogen som har set UK udgaven?

Jeg vil virkelig gerne eje denne film; men der er åbenbart intet sikkert
valg

Fra : Jakob Madsen

Dato : 25-08-02 20:17

> [...]
> vælge... Nogen som har set UK udgaven?
>
> Jeg vil virkelig gerne eje denne film; men der er åbenbart intet sikkert

Har lidt samme problem, regner dog med at købe den franske udgave, da den er
billigst, er anamorfisk, har bedre lyd og mere ekstramateriale (bl.a.
kortfilmen Elevated).

Den engelske udgave er anmeldt hos DVDReviewer, hvor du også kan se nogle
screenshots.

http://www.dvd.reviewer.co.uk/reviews/details.asp?Index=221

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Simon Pedersen

Dato : 22-08-02 19:10

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Samme her. Så trailer for den i Frankrig i 1999 (?), men har aldrig fået
den
> set.
>
> Er den i orden?
>

> -V-

Synes bestemt den er værd at se. Meget anderledes end hvad man ellers ser.
Hvad angår 2'eren så vidste jeg ikke engang der var en på vej ? Nogen der
har en url til en evt trailer ?

Mvh
Sap

Fra : Martin Andersen

Dato : 22-08-02 22:39

> [...]
> Hvad angår 2'eren så vidste jeg ikke engang der var en på vej ? Nogen der

http://cubederfilm.de/hypercube.avi/

men filen er offline i øjeblikket
der står et review af filmen på Coming Attractions
http://www.corona.bc.ca/films/filmlistingsFramed.html

Fra : Simon Pedersen

Dato : 22-08-02 23:00

> http://cubederfilm.de/hypercube.avi/
>
> men filen er offline i øjeblikket
> der står et review af filmen på Coming Attractions
> http://www.corona.bc.ca/films/filmlistingsFramed.html

Yep, den havde jeg også fundet...Tænkte bare om den lagde andre
steder....Men tak for hjælpen, thou..

Fra : Jakob Madsen

Dato : 24-08-02 00:09

Nogen der
> har en url til en evt trailer ?

Her: <http://www.digitaljuice.com/media/customer_clips_mov/ce_042.mov>

Det ser da spændende ud

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 21-08-02 23:52

> For hvad IYHO?

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide

> (Jeg har ikke set den, men jeg har længe haft lyst.)

Personligt synes jeg at det er en ok fed film, men du skal ikke forvente en
sædvanlig sci-fi film, det er 1,5 time i et rum med 5-6 ukendte
skuespillere!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Ulrik Kold

Dato : 22-08-02 00:13

Jakob Madsen wrote:

> Det kunne jeg også godt tænke mig at vide

Ditto.

> Personligt synes jeg at det er en ok fed film, men du skal ikke forvente en
> sædvanlig sci-fi film, det er 1,5 time i et rum med 5-6 ukendte
> skuespillere!

Så hvis man kan leve med at se en serie om en række mennesker, der bor i
et par rum i mere end 100 timer, så er det en film, man skal se.

Filmen bærer naturligvis præg af ikke at være Hollywood-standard (en
positiv ting i mine øjne!!), så hvis man også kan leve med det, så skal
man se filmen.

Jeg glæder mig til toeren.

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk