P3 sender live fra JMJ's Aero-koncert
Fra : Jakob Smith

Dato : 21-08-02 19:18

Danmarks Radios P3 sender d. 7 september live fra Jean-Michel
Jarre's AERO-koncert. Se her:
http://www.jarre.net/?url=news/aero

Jeg tænkte at det ville interessere nogle i denne gruppe.
--
Venlig hilsen
Jakob Smith

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 21-08-02 20:41

Ja, lad os nu se om de kommer på arbejde igen på P3 inden d. 7/9

/Søren

Fra : Lars Bernau

Dato : 21-08-02 21:00

In article <ak0qbj$ag1$1@sunsite.dk>, musicaze@_studpido.hotmail.com
says...
> Ja, lad os nu se om de kommer på arbejde igen på P3 inden d. 7/9
>
> /Søren
>
> "Jakob Smith" <dkjakob@yahoo.dk> wrote in message

de skal vel ikke bruge journalister til at sende en koncert ??

Teknikerne strejker så vidt jeg ved ikke.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-08-02 21:32

Lars Bernau wrote:
> de skal vel ikke bruge journalister til at sende en koncert ??
>
> Teknikerne strejker så vidt jeg ved ikke.

Skræmmende tanke: en koncert uden at der er en journalist der bidrager med
en masse berigende oplysninger. Hvordan overlever vi det?

/Nikolaj

---

Fra : Lars Bernau

Dato : 21-08-02 21:33

In article <1JS89.10284$ww6.1495983@news010.worldonline.dk>,
nikol@jSbPoArMg.dk says...

> Skræmmende tanke: en koncert uden at der er en journalist der bidrager med
> en masse berigende oplysninger. Hvordan overlever vi det?

Det ville da bare være dejligt.

Selvom at udsendelser med livemusik er som at være til en fest man ikke
er inviteret til.

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 22-08-02 08:25

> de skal vel ikke bruge journalister til at sende en koncert ??
>
> Teknikerne strejker så vidt jeg ved ikke.

Næh, det bliver en anderledes affære uden et par kommentarer fra nogle
reportere.

/S

Fra : Peter Theglev

Dato : 22-08-02 10:46

Spændende, om det bli'r hærget af kommentatorer og timenyheder ... suk!

Fra : Per.K

Dato : 22-08-02 16:17

"Peter Theglev" <dtpeter@mac.com> skrev i en meddelelse
> Spændende, om det bli'r hærget af kommentatorer og timenyheder ... suk!
>
> Jakob Smith wrote:

Vil man hellere opleve det med billeder kan man vente til d 16 og så se det
hele på Zulu.
Kunne være sejt hvis de havde haft DD udstyr hos Zulu, så ville det være
suverænt.
Men man må nøjes med det i alm Dolby Surround.

Venligst Per