kan man oprette genvej til NG i outlook XP~
Fra : Lasse

Dato : 21-08-02 19:23

Hejsa

Ja kan man det synes det er en besværlig vej herind
--
MVH Lasse (8900)

Håber dette er den rigtige gruppe ellers for jeg nok skæld ud
Ved svar direkte til mail skal FJERN væk.

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 22-08-02 08:32

"Lasse" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> wrote in news:3d63da67$0$94768
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> MVH Lasse (8900)
>
> Håber dette er den rigtige gruppe ellers for jeg nok skæld ud
> Ved svar direkte til mail skal FJERN væk.

Hvis din OutLook er indstillet til at håndtere NewsGroups, så kan du

1) tilføje ikonet for Newsgroups direkte på din toolbar
2) lave en mail med en linie, som har følgende URL:

// kan muligvis undlades. Læg mailen ned i Drafts så kan du hurtigt klikke
ind på din favoritnewsgroup.

--

Klaus Ambrass
IT - Storstrøms Amt