bukkake film hot or not
Fra : Andropov

Dato : 21-08-02 18:38

Hvad synes folk om bukkake film ?

bukkake film = film hvor flere mænd sprøjter en kvinde i ansigtet.

Jeg kan huske en af mine kammerater så et pornoblad jeg havde hvor der
var et billede af en kvinde som var oversprøjtet af sperm i ansigtet
og kan huske han sagde "sikke noget svineri"

Jeg synes selv det nok er lige voldsomt nok :)

Fra : Ally

Dato : 21-08-02 18:53

> Hvad synes folk om bukkake film ?
[SNIP]
> Jeg synes selv det nok er lige voldsomt nok :)

Det synes jeg også. Et cumshot er okay, men bukkake er direkte ulækkert,
efter min mening.

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-08-02 22:09

[Andropov | 21 Aug 2002 10:38:04 -0700]

>Hvad synes folk om bukkake film ?

HVis der fandet en ordenligt bøsseversion af konceptet ville jeg være
tændt på en sådan film - og i fantasien sikkert også samtlige roller i
filmen ;)

Hvad jeg mener er: det betyder ikke så meget; hvis folk tænder på at
give og andre på at modtage, og ingen kommer til skade, er det vel fint
nok?

>Jeg kan huske en af mine kammerater så et pornoblad jeg havde hvor der
>var et billede af en kvinde som var oversprøjtet af sperm i ansigtet
>og kan huske han sagde "sikke noget svineri"

Det er ellers oftere en reaktion du kan forvente fra fyren hvis der er
piger i nærheden :)

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Ally

Dato : 21-08-02 22:53

> HVis der fandet en ordenligt bøsseversion af konceptet ville jeg være
> tændt på en sådan film - og i fantasien sikkert også samtlige roller i
> filmen ;)

Hehe... det tvivler jeg ikke ét eneste sekund på René *GF*

> Hvad jeg mener er: det betyder ikke så meget; hvis folk tænder på at
> give og andre på at modtage, og ingen kommer til skade, er det vel
> fint nok?

Ja, selvfølgelig da! Det er jo harmløst. Når jeg siger, det er "ulækkert",
så er det min egen personlige smag. Jeg synes, det er "for meget af det
gode", når en piges ansigt er totalt overklistret af en halv liter sperm. Et
cumshot kan være ret lækkert, hvis det er lavet smagfuldt (no pun intended
.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-08-02 13:24

Ally <quincy_md@hotmail.com> scribbled:

Hej Quincy

> Hehe... det tvivler jeg ikke ét eneste sekund på René *GF*

Jeg tror nu nok, det er lavet i en bøsse-udgave. Som Chokman siger, så er
det svært at have en mening om noget, man ikke selv har tjekket *G*. Og jeg
er da stødt på et par film med f.eks. cirkle-jerk = en gut ligger i midten
og en masse gutter står i en rundkreds om ham og spiller pik.

> [...]
> "for meget af det gode", når en piges ansigt er totalt overklistret
> af en halv liter sperm. Et cumshot kan være ret lækkert, hvis det er

Enig. I bukkake står pigen også typisk med en kande foran ansigtet og den
halve liter der falder/løber ved siden af drikker hun bagefter. Skål ...
bøvs! Sært fascinerende, at der er nogen der stiller op til den slags, men
ikke videre smagfuldt eller ophidsende.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-08-02 16:51

[Mark Thomas Gazel | Thu, 22 Aug 2002 14:23:41 +0200]

>Jeg tror nu nok, det er lavet i en bøsse-udgave.

Det er der (vist) også, men som regel overproducerede amerikanske
versioner, men analsex efter gængsk "opskrift" og 3-4 fyre med sprøjter
på ansigt og skuldre bagefter...

Ikke særligt "ægte" og ikke særligt tro med hele bukakke-konceptet; men
hvad - forfladigelse er vist et helligt ord i pornoindustrien :)

>Og jeg er da stødt på et par film med f.eks. cirkle-jerk = en gut ligger i midten
>og en masse gutter står i en rundkreds om ham og spiller pik.

"en masse"? Hmmm... lyder interessant?

> [...]
>bøvs! Sært fascinerende, at der er nogen der stiller op til den slags, men

Well, jeg finder det nu ganske ophidsende (bortset fra at det er en
pige), men er det en fetish jeg skulle vælge at beside, er det vist en
sperm-fetish der kommer tætteste på.

Fra : Andropov

Dato : 22-08-02 08:48

> HVis der fandet en ordenligt bøsseversion af konceptet ville jeg være
> tændt på en sådan film - og i fantasien sikkert også samtlige roller i
> filmen ;)

Det må være udbud og efterspørgsel.
Så hvis det bliver efterspurgt kommer der nok også en version til
bøsser.

> Hvad jeg mener er: det betyder ikke så meget; hvis folk tænder på at
> give og andre på at modtage, og ingen kommer til skade, er det vel fint
> nok?
Ja, det er rigtigt.

> Det er ellers oftere en reaktion du kan forvente fra fyren hvis der er
> piger i nærheden :)
Jo, dog ville det virke lidt tøffelheltagtigt at sige sådan bare fordi
der er piger i nærheden. Han kunne også have undladt at kommentere det
hvis han ikke syntes om det.

Fra : Gudrun Hansen

Dato : 22-08-02 09:02

andropov@ofir.dk (Andropov) ulejligede sig med at skrive:

>Hvad synes folk om bukkake film ?

Har aldrig set en...

> [...]
>var et billede af en kvinde som var oversprøjtet af sperm i ansigtet
>og kan huske han sagde "sikke noget svineri"

Jeg synes nu ikke det er svineri...
Jeg ville ikke selv bryde mig om at blive oversprøjtet i ansigtet, men
ellers er jeg faktisk ret vild med sæd og synes det hører med til en
god oplevelse, så en portion på brysterne, lidt på maven og hvor det
ellers måtte ende - er nu helt okay med mig *S*

>Jeg synes selv det nok er lige voldsomt nok :)

Jeg har set billeder af det og har det som dig - det er lige voldsomt
nok, men ellers...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Claus Sørensen

Dato : 22-08-02 15:28

Andropov wrote:

> bukkake film = film hvor flere mænd sprøjter en kvinde i ansigtet.

Nu har jeg ikke lige definitionen på det, men jeg mener, det er billeder og
film af (især) kvinder og deres håndtering af store mængder sæd typisk i
ansigtet.

Baggrunden for bukkake skulle være et forbud mod fotografering af
kønsorganer, hvor man så i stedet vælger at vise, hvad man gør med mændenes
sæd på en enkelt kvinde.

Altså ser man ikke selve manden sprøjte (i hvert fald ikke selve mandens
kønsorgan), men gerne resultatet eventuelt samtidig mens det sker.

Efter bedste overbevisning.

De herligste hilsner