Manglene lyd på Nokia 3310
Fra : Kim Hansen

Dato : 21-08-02 17:26

Hej

Jeg har et problem med min nokia 3310 jeg kan lige pludslig næsten ikke
høre når folk ringer til mig heller ikke tastatur lyd kan jeg høre men den
lyder normal både når den ringer og når der kommer sms der er skruet helt op
for lyden hvis jeg sætter øre snegl i kan så lyder det normalt er den stået
?

MVH
Kim

Fra : Pita

Dato : 21-08-02 18:10

"Kim Hansen" <fnugi@chicks.dk> wrote in message
> [...]
op
> for lyden hvis jeg sætter øre snegl i kan så lyder det normalt er den

Gider du ikke sætte et par kommaer og punktummer? Så har vi en større chance
for at forstå, hvad du mener. Jeg spiller ikke dansklærer. Jeg laver da selv
mange kommafejl.

>jeg kan lige pludselig næsten ikke høre når folk ringer til mig men den
lyder normal både når den ringer og når der kommer sms.

Det er så den id jeg ikke forstår, det er sikkert bare mig der er dum.
Hvordan kan du ikke høre når folk ringer, og så lyder den normal når den
ringer?

--
Pita

Fra : Kim Hansen