ny browser til glammelt styresystem???
Fra : Peter Bjørn Thomsen ~

Dato : 21-08-02 17:16

hej hej

Jeg har en glimrende powerbook af ældre dato (PB 3400) med et tilsvarende
halvgammelt styresystem (OS 7.6). Jeg bruger den ikke så meget til at
surfe med - men det irriterer mig alligevel, at den ligeledes ældre
browser (Netscape Com. 4.7) har svært ved at tygge mange web-sider. Derfor
har jeg forsøgt at installere en nyere browser, men får hele tiden at
vide, at de ikke kan køre på mit gamle styresystem.

Jeg synes ikke, jeg vil bruge en masse penge på et nyere styresystem.
Derfor vil jeg gerne spørge, om der er nogen, der kender en nyere browser,
der kan køre på en gammel OS 7.6???

På forhånd tak.

med venlig hilsen
peter bjørn

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-08-02 04:15

Hej Peter Bjørn

Peter Bjørn Thomsen /MH wrote:

> [...]
> har jeg forsøgt at installere en nyere browser, men får hele tiden at
> vide, at de ikke kan køre på mit gamle styresystem.

Hm, jeg brugte selv Netscape 4.79 nu 4.8, og det har ikke været mange sites,
jeg ikke har kunnet se. - Kun nogle ganske få, hvor der direkte har stået, at
'denne site kun kan ses med MSIE x.xx'.

> Jeg synes ikke, jeg vil bruge en masse penge på et nyere styresystem.
> Derfor vil jeg gerne spørge, om der er nogen, der kender en nyere browser,
> der kan køre på en gammel OS 7.6???

Jeg mener godt, at Opera 5 kan køre på en System 7.6, så den kunne du prøve.
- Ellers er der jo iCab 2.8, den kan ihvertfald gøre det.

mvh. Erik Richard

Fra : Peter Bjørn Thomsen ~

Dato : 23-08-02 00:48

kml.ers@mail1.stofanet.dk writes:
>Jeg mener godt, at Opera 5 kan køre på en System 7.6, så den kunne du
>prøve.
>- Ellers er der jo iCab 2.8, den kan ihvertfald gøre det.

tak til Ben og Richard for hjælp og gode tip.

mvh
peter bjørn