Gamle mænd vask jer !
Fra : alexander

Dato : 19-02-01 12:23

Jeg havde fornylig en meget ubehagelig oplevelse. På flyet til og fra De
Canariske Øer kom jeg til at sidde ved siden af en herre der forinden
lige var stået op af sengen, håret var plusket og fedtet, han lugtede
gammel og af stærk tobaksrøg, der sad i hans snavsede tøj, ja det var en
ulidelig stank. Jeg påtalte herren til flyets servicepersonale, der
heldigvis kunne anvise mig et andet flysæde. Charterflyene har forlængst
afskaffet tobaksrygning i fly også på toilettet, men det betyder ikke at
folk skal lugte langt væk at gammel tobaksrøg. Derfor min opfordring:
Skal du ud at rejse og være sammen med andre mennesker: Tag lige og
vaske dig og klæde dig på i rent vasket tøj.

--
alexander@munkebo.dk er en fantom adresse
Spild ikke din tid med at poste blanke e-mails med vedhæftede virusfiler

Fra : Claus

Dato : 19-02-01 13:14

alexander skrev i meddelelsen ...

Derfor min opfordring:
>Skal du ud at rejse og være sammen med andre mennesker: Tag lige og
>vaske dig og klæde dig på i rent vasket tøj.

Jeg er ganske enig. Derfor vasker jeg mig_konsekvent_hveranden torsdag.
Så ved jeg at jeg holder mig ren. Hver eneste måned vasker jeg mit tøj.
Så har jeg samlet til en hel maskinefuld.
Min kammerat Freddy gider ikke at bade, så jeg spryer ham med deodorant.
Det tager lugten. Så hvis du ikke gider at vaske dig så sørg i det
mindste for at sprye dig med noget deodizer.

Hilsen Claus............

Fra : Rick Madsen

Dato : 19-02-01 16:59

Claus wrote:
[chop]
> Min kammerat Freddy gider ikke at bade, så jeg spryer ham med deodorant.

La´nu lige vær´at overdrive... Din ven Freddy behøver du vel ikke også
soignere... :]

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Claus

Dato : 21-02-01 16:38

Rick Madsen skrev i meddelelsen <3A9142D2.5241@post.uni2.dk>...
>Claus wrote:
>[chop]
>
>La´nu lige vær´at overdrive... Din ven Freddy behøver du vel ikke også
>soignere... :]

Mja det kan være nødvendigt når han smider skoende!

Hilsen Claus.

Fra : Lakken

Dato : 19-02-01 16:31

Den der fisen lugte kan, den er fisens ejermand !

Lakken .

Fra : Blueeyes

Dato : 19-02-01 22:16

> Jeg havde fornylig en meget ubehagelig oplevelse. På flyet til og fra De
> Canariske Øer kom jeg til at sidde ved siden af en herre der forinden

Hvis du skal til de canariske oer igen, er du velkommen til at invitere mig
med, saa skal jeg nok, velduftende, sidde ved siden af dig!