Pornofilm fra udlandet
Fra : can't remember

Dato : 21-08-02 16:28

Håber i kan hjælpe mig. Jeg leder efter råd fra nogle der har prøvet
at handle på nettet i udlandet. Jeg har længe ledt efter filmen The
Forbidden Tales (Digital Playground) i Danmark. Eneste forhandler i
Danmark er Danish Software Import, og de har haft den udsolgt i flere
måneder. Er der nogen der kan rekommendere en erotisk netbutik i
udlandet? I Sverige koster overstående titel 630 kr. og det er lidt
for dyrt, selvom det er svenske kroner.

Eller er der nogen der kan anbefale en anden film hvor kvinderne ikke
sprøjtes i ansigtet, lidt handling, smukke omgivelser, smukke
modeller? Har set Vilddyret (Search of the Snow Leopard) og det var en
fantastisk oplevelse sammen med konen.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

PS: Rart med nogle gode tråde omkring seksualitet (f.eks.
pikstørrelse) efter længere tids off-topic snak omkring Bo Warming og
off-topic snik-snak generelt. Håber ikke jeg kom off-topic :)

Fra : Chokmah

Dato : 21-08-02 17:24

On 21 Aug 2002 08:27:30 -0700, Rydercup02@yahoo.com (can't remember)
wrote:

> [...]
>sprøjtes i ansigtet, lidt handling, smukke omgivelser, smukke
>modeller? Har set Vilddyret (Search of the Snow Leopard) og det var en

hvis det er sådan pæn og vel lavet porno uden cum shut så ptræv at
kikek på suze randels side jeg vil tro de også har film og det er de
bedste modeler - de har faktisk dem alle minus pamela anderson og
Nanna gibson men jeg tror også de køre på det sidste som modeler
gibsonm har jeg ihvertilfælled ikke set noget af de sidste 3 år - men
hvis du vil se noget der er virkeligt flot så prøv blue nudes det er
ikke på den måde sexet men det satme godt foto arbejde men der er ikke
nogen form for gynekologisk værd i det !

>På forhånd tusind tak for hjælpen.
>

>off-topic snik-snak generelt. Håber ikke jeg kom off-topic :)

Njaaa

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Clark Kent

Dato : 21-08-02 19:41

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke på den måde sexet men det satme godt foto arbejde men der er ikke
> nogen form for gynekologisk værd i det !

Nu har han sgu drukket igen.
Men nu får han snart klippet tungen....................