Montering af KMR 214 Alarm
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 21-08-02 16:35

Hej,

Er der nogen herinde som har monteret <subj.> på en SV650 ?

Jeg har netop åbnet pakken og er ved at læse den tyske brugsforvirring og kan ikke blive helt klog på monteringen af de grønne
ledninger. Som jeg læser det, skal de bare sættes ind mellem startknappen og relæet. Men så kan den vel stadigvæk skubbes igang ?
Og der er heller ikke afbildet nogen sikring, selvom det er omtalt på side 2 i vejledningen
(http://www.m-u-s.com/download/KMR214Notfall.pdf).

Er der nogen som kan hjælpe mig videre ?

Steen

Fra : Jens Hansen

Dato : 23-08-02 10:58

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> skrev i en meddelelse
> [...]
2 i vejledningen
> (http://www.m-u-s.com/download/KMR214Notfall.pdf).
>
> Er der nogen som kan hjælpe mig videre ?

Hej Steen

Jeg er ikke god til tysk (kan det faktisk ikke) men tegningen siger lidt om
det.

Nej, den kan ikke skubbes i gang, uden at alarmen lyder , alarmen vil gå i
gang hvis der kommer + 12 på den rød/sorte ledning

og ja den grønne er til mellem startknap og relæ eller mellem benzinpumpe
og tændings lås

Hvad koster sådan en alarm, og hvor ? (for den ser ikke stor ud)

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 24-08-02 20:06

"Jens Hansen" <Jens.hansen@infocare-denmaek.com> wrote

> Hvad koster sådan en alarm, og hvor ? (for den ser ikke stor ud)

Lige knap en tusse ved Louis.de .

Tak for hjælpen. Ideen med benzinpumpen tror jeg vil blive benyttet.

Mvh
Steen