Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mit digital-kamera - Hvad synes i ???
Fra : Hagman

Dato : 21-08-02 16:27

Jeg har taget nogle billeder med mit digi-cam.
HUSK PÅ, at billederne er KOMPIMERET, så de ikke fylder så meget, så
kvaliteten er en lille smule dårligere end 'normalt'.
Men, hvad synes i om kvaliteten ???

http://www.friserverplads.dk/Hagman4ever/1.JPG

http://www.friserverplads.dk/Hagman4ever/2.JPG

http://www.friserverplads.dk/Hagman4ever/3.JPG

http://www.friserverplads.dk/Hagman4ever/4.JPG

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 21-08-02 16:42

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> HUSK PÅ, at billederne er KOMPIMERET, så de ikke fylder så meget, så
> kvaliteten er en lille smule dårligere end 'normalt'.

God i forhold til Sipix. Dårlig i forhold til Nikon D100.

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 21-08-02 16:50

Jacob W. Jensen wrote:

> God i forhold til Sipix. Dårlig i forhold til Nikon D100.

HEHE. Ja, så kort kan det siges. Det er svært at vurdere noget når man
ikke ved hvad man skal vurdere ud fra.

--
Med Venlig Hilsen
Carsten Øhlenschlæger

E-Mail : coe@conix.dk
WWW : www.conix.dk
ICQ : 89341090

"ERRARE HUMANUM EST, IGNOSCERE DIVINUM"

Fra : Claus Frølund

Dato : 21-08-02 16:55

Har du også lige fået ny bil?

Fra : Hagman

Dato : 21-08-02 17:13

> Har du også lige fået ny bil?

Dog ikke det svar jeg ledte efter !
....men som svaret på dit spørgsmål: Nope !

Husk, at kvaliteten er komprimeret !

Fra : emj

Dato : 21-08-02 17:19

Hagman skrev i <3d63bc5d$0$417$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Husk, at kvaliteten er komprimeret !

Det er alle *.JPG billeder.
Hilsen emj
--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Hagman

Dato : 21-08-02 17:31

> Det er alle *.JPG billeder.

Ja, men de er komprimeret i laveste !
Jeg har koprimeret dem yderligere, så de fylder ca. 200 KB istedet for 1 MB
!!!

Fra : emj

Dato : 21-08-02 18:03

Hagman skrev i <3d63c072$0$390$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Jeg har koprimeret dem yderligere, så de fylder ca. 200 KB istedet for 1 MB

Det var måske en ide at resize i stedet for. det er træls med
billeder, der fylder mere end en skæm.

Billederne er uden nogen speciel kvalitet. Formodentligt taget med et
digicam i den prisbillige ende. Det er i øvrigt ligegyldigt, hvad vi
mener. Det eneste, der betyder noget er, om du selv er tilfreds.
Hilsen emj

Fra : Hov-Hov

Dato : 21-08-02 17:17

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har taget nogle billeder med mit digi-cam.

Hvad er det for et digitalt camera?

Johnny

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 21-08-02 17:47

"Hagman" <hagman00001931@hotmail.com> wrote in message

Ærgerligt med den bil - det' lissom reklamen m. fotografen og X-busserne ..

Men spørgsmålet er vel ikke så meget hvad vi synes (jeg synes ikke sådan
lige umiddelbart at der er noget at sætte fingre på - men lad os høre, hvad
synes du selv?

mvh Steffen

Fra : Hagman

Dato : 21-08-02 18:11

Jeg synes det er kanon-gode billeder, kamera'et har kun kostet 1988 kroner
!!!
Tale om pris kontra ydelse

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]forskernet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d63c3f2$0$43958$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 21-08-02 19:54

> Jeg synes det er kanon-gode billeder, kamera'et har kun kostet 1988 kroner

Hvor og hvilket?

mvh Steffen

Fra : Joergen Bech

Dato : 21-08-02 20:14

Vil det sige at taske, ekstra batterier, batterilader,
større memory card, etc. fulgte med i den pris? :)

Jeg selv har ofret flg. oveni "basisprisen":
Lader + 3 sæt batterier: 720 (kunne have sparet 160 her)
Taske + (spinkelt) stativ: 200
Ekstra memory cards: 1300
Ialt 2220

Mvh

JB (som sidder og får det dårligt)

On Wed, 21 Aug 2002 19:10:57 +0200, "Hagman"

Fra : Jack L.

Dato : 21-08-02 21:04

Hagman, er det så svært at opgive kameraets type og model? =)

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 22-08-02 09:47

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hagman, er det så svært at opgive kameraets type og model? =)

> Med venlig hilsen / Best regards,
> Jack L.,
> Copenhagen, EU
Iflg et Hagman-indlæg i denne NG den 16-06-2002 kl 12,31 er at læse:

"Jeg har netop købt et Ezonics Digital-Kamera"

Mvh
Bjarne

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 22-08-02 10:26

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hagman, er det så svært at opgive kameraets type og model? =)
> [...]
Mon ikke det vedrører kameraet på dette link?

www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=17848980

Fra : Hagman

Dato : 22-08-02 10:36

> Mon ikke det vedrører kameraet på dette link?
>
> www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=17848980

Jo, det er det kamera jeg har