Billig netkort til PM6400
Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 21-08-02 15:33

Hej,

hvilke billige PC netkort kan bruges i en Performa 6400? Hvor kan man
downloade driverne?

mvh
Michael
--
If you've done six impossible things this morning
why not round it off with breakfast at

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-08-02 16:22

Michael Hempel-Jørgensen <hempel@miba.auc.dk> wrote:

> Hej,
>
> hvilke billige PC netkort kan bruges i en Performa 6400? Hvor kan man
> downloade driverne?

Hvis du er i næheden af Hellerup, så har jeg et liggende til en hund
(nyt).

Ellers skal du i Bilka og finde deres TekComm til samme pris.

Driveren kan du hente på vores ftp.

Jeg vil anbefale dig at købe mere end ét kort da fejlraten er høj.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 21-08-02 16:57

In article <1fha04z.t0rx081ltvg8wN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Hvis du er i næheden af Hellerup, så har jeg et liggende til en hund
> (nyt).

Jeg er ikke så god til dansk geografi, men det lyder som et sted der
ligger på Sjælland? Så er det ikke i nærheden

> Ellers skal du i Bilka og finde deres TekComm til samme pris.
>
> Driveren kan du hente på vores ftp.

Virker driveren med alle netkort med RealTek 8139x chip i?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-08-02 17:25

Michael Hempel-Jørgensen <hempel@miba.auc.dk> wrote:

> Jeg er ikke så god til dansk geografi, men det lyder som et sted der
> ligger på Sjælland? Så er det ikke i nærheden

Hellerup ligger 5 kilometer nord for København.

> Virker driveren med alle netkort med RealTek 8139x chip i?

Det vil jeg tro.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 22-08-02 09:31

In article <1fha34g.1n16ntq18duphkN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Det vil jeg tro.

Jeg prøvede med netkortet fra min fars PC (Realtek 8139 af ukendt mærke)
i min mors Performa 6400 og den virkede helt perfekt, så nu skal vi bare
have en magen til, så kan begge maskiner komme på ADSL.

mvh
Michael

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-08-02 17:34

In article <hempel-43B464.17572121082002@sunsite.dk>,
Michael Hempel-Jørgensen <hempel@miba.auc.dk> wrote:

> Virker driveren med alle netkort med RealTek 8139x chip i?

Hvis x=c, så ja.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-08-02 01:01

> Ellers skal du i Bilka og finde deres TekComm til samme pris.

Er det et 10/100 og mon det ikke også kan sættes i en G3/266?
Jeg har fået en PC fra arbejdet og da både Stofa modemet og PC'en kører
100 Mb kunne den gamle Mac jo lisså godt komme til det også. Prisen er i
hvert fald rigtig

Mojn, Thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-08-02 01:28

In article <1fhano1.v2f9wj1l6965yN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Er det et 10/100 og mon det ikke også kan sættes i en G3/266?

Ja og jo.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-08-02 22:56

> Ja og jo.

Good old Edlich, the definition of 'concise'
Herligt!

Mojn, Thomas