Tilladt lommeregner
Fra : A M J

Dato : 20-08-02 22:33

Jeg hører hele tiden medstuderende der taler om hvilke lommeregnere der er
tilladt til eksamen.

På de gamle eksamens opgaver jeg har fået udleveret står der bare at: "der
må anvændes regnemaskine".

Det betyder jo ALLE regnemaskiner! -eller hvad?

mvh Anders

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 21-08-02 15:34

A M J <jova99@ofir.dk> wrote:

> [...]
> må anvændes regnemaskine".
>
> Det betyder jo ALLE regnemaskiner! -eller hvad?

Det er vel forskelligt alt efter hvilken uddannelse du er i gang med.

er i dag noget flydende, så hvis du går i gymnasieskolen eller på hf kan
det godt stå for »skolekammekammerat«. Her tror jeg ikke at alle
regnemaskiner er tilladt ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : A M J

Dato : 21-08-02 21:58

"Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er i dag noget flydende, så hvis du går i gymnasieskolen eller på hf kan
> det godt stå for »skolekammekammerat«. Her tror jeg ikke at alle

Jeg går på maskinmesterskole. Der er ikke problemer med at folk tager
"kæmpe" regnemaskiner med til eksamen.

Jeg hører bare tit folk snakke om hvad der er tilladt. Så jeg ville gerne
høre om de regler og hvem der egentligt skal håndhæve disse regler.

Fra : Anders Vedel Bak

Dato : 12-09-02 23:18

Hvad med at spørge på skolen?
Mvh Anders Bak