Hjælp til email -opsætning på en nokia 765~
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 21-08-02 08:04

Det kan bare ikke lykkes for mig at få den sat op til at virke. Er der nogen
der ved hvor man henter en guide eller hjælp?

Trine

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 21-08-02 09:11

> Det kan bare ikke lykkes for mig at få den sat op til at virke. Er der
nogen
> der ved hvor man henter en guide eller hjælp?

Hvad er det du skal have sat op? så er det ikke utænkeligt at jeg kan
hjælpe... min fungere i hvert fald upåklageligt...

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 21-08-02 14:30

Det er selve forbindelsen til mit infrarøde kabel og email opsætningen. Det
med emailen er det vigtigste, så jeg kan få sendt mine billeder.

Trine

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 22-08-02 06:31

> Det er selve forbindelsen til mit infrarøde kabel og email opsætningen.
Det
IR forbindelsen burde ikke give problemer, hvis din IR adapter er
installeret korrekt, burde du uden videre kunne finde din tlf når du
aktivere IR på den.

Med dem medfølgende software kan du nemt overføre billeder, synkronisere og
tage backup m.m. Men det er dog ikke nødvendigt for at overføre billeder,
det kan gøres hved på tlf'en at vælge "send", "via infrarød" når de billeder
du vil have overført er markeret. Tlf vil så forsøge at skabe forbindelse,
og hvis du peger den mod din PC's IR port, så burde du få et vindue på
skærmen iom du vil modtage filerne...

> med emailen er det vigtigste, så jeg kan få sendt mine billeder.
Aller først skal du jo have en form for data abon. m.m. du har orange, da de
har gsm-data med i stanard abon. Så fremt du har det, skal du blot udfylde
opsætningen på PC'en, dvs. en gyldig forbindelse, og brugernavn/pasword til
mail kontoen samt servernavne... Hvis du skriver hvilket abon. du har, om
det er gsm eller gprs, kan jeg godt prøve at guide dig lidt udførligt
igennem det...

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 22-08-02 16:59

1000 tak for hjælpen, jeg vil prøve det emd det samme.

Trne

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-08-02 05:58

Hver dog opmærksom på at du kan skal bruge din operatørs udgående mail
server, det er i hvert fald tilfældet med sonofon, ellers vil den ikke sende
alla mails...

Sonofon server er: mail.sonofon.dk (den var svær at finde frem til,
supporten viste ikke de havde den...)