Vejbeskrivelse
Fra : m.grewy

Dato : 21-08-02 10:30

Her er en lille vejbeskrivelse til dem der ikke har været ved os før.

Nord fra.
I kører lige over vejlefjord broen så drejer i af motorvejen imod fredericia
N.
så kører i igennem (jeg mener det er 4) 4 lyskryds og drejer til venstre i
det femte (Fredericia N) så kommer i ud på motortrafik vejen, der fortsætter
i ca 17 km, så kører i lige over 2 rundkørsler fortsætter forbi shell
refernariet, lige før i når helt hen til Tuborg bryggeriet der går en lille
vej til venstre (Egumvej) der kører i ca 100 meter nedaf og den første vej
til højre (Kobbelvænget) så bor vi lige først for til venstre.

Fra fyn.
over lille bæltbroen :) og så tager i den aller første afkørsel, og drejer
til højre, det fjerde lyskryds drejer i til venstre og forsætter igennem 3
lyskryds, og så kommer i forbi kronprins frederik,fredericia hallerene og
dronning magrethe hallen. og så kører i over en lille bro over jernbanen
lige efter kommer Tuborg bryggeriet, og efter tuborg drejer i til højre af
den første vej (Egumvej) kører ned af den og den første vej til højre
(Kobbelvænget) og så bor vi lige til venstre.
her er tlf. nr :75910702

Michael

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 21-08-02 11:59

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in

> så kører i lige over 2 rundkørsler

Måske din foretrukne måde at køre i rundkørsler, men skal det gå ud over
vores gæster?

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Niels S.

Dato : 21-08-02 13:52

Jacob Pedersen skrev

> Måske din foretrukne måde at køre i rundkørsler, men skal det gå ud over
> vores gæster?

Mega *GRILL*

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 21-08-02 14:37

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> "m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in

> Måske din foretrukne måde at køre i rundkørsler, men skal det gå ud over
> vores gæster?

Sviner!!!!!!

Den havde du fortjent michael... såen som du har været efter mig..

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 21-08-02 15:46

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Måske din foretrukne måde at køre i rundkørsler, men skal det gå ud over
> vores gæster?

Jamen godmorgen Jacob, kunne du ikke bare sove videre istedet for at være så
kvik :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 06-09-02 18:34

> [...]
> "m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in

> Måske din foretrukne måde at køre i rundkørsler, men skal det gå ud

Er der ikke noget med at Michael lige netop ikke kører henover dem?

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 21-08-02 14:45

> Her er en lille vejbeskrivelse til dem der ikke har været ved os før.
>
> Nord fra.
>

> Fra fyn.

Skal det forståes således:
Og os der kommer Syd fra skal blive hjemme ;>)

Jeg kommer lørdag ved 17.00 tiden (kan desværre ikke før).

Er det enste vi skal havde med:
- Tandbørste
- Sovepose
- Godt humør
- Den tykke tegnedreng

?????

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-08-02 15:42

Jeg må desværre også melde helt pas. Havde håbet på et par timer sammen med
jer fredag. Skulle det lykkedes at finde et par timer, kommer jeg lige
hurtigt et smut forbi. Men det ser "sort" ud. Så det må nok vente til næste
gang.

--
Mvh.
Henrik (som snart skal have sat nogle ansigter på DFM)

Fra : m.grewy

Dato : 21-08-02 15:51

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote in message

> Skal det forståes således:
> Og os der kommer Syd fra skal blive hjemme ;>)

Det kommer jo andet på så meget hvis du kan drikke noget så må du da godt
komme :)

> Jeg kommer lørdag ved 17.00 tiden (kan desværre ikke før).

Det er også iorden

> Er det enste vi skal havde med:
> - Tandbørste
> - Sovepose
> - Godt humør
> - Den tykke tegnedreng
> ?????

Yep.
Og det med den tykke (altså tegnebogen) hvis du vil betale for os alle
sammen så skal den være tyk men ellers behøves den nu ikke at være så tyk

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 21-08-02 21:04

Skruzuki GSX250E '82
"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Det kommer jo andet på så meget hvis du kan drikke noget så må du da godt
> komme :)

Juhuuu så må jeg også komme med

Jeg regner med fredag ved 17.00-17.30 tiden,, ok??

> Det er også iorden

Motorcykel???
den tager jeg ihvertfald også med

> Og det med den tykke (altså tegnebogen) hvis du vil betale for os alle
> sammen så skal den være tyk men ellers behøves den nu ikke at være så tyk

Dejligt at høre,,, jeg er på SU (Statens Udholdenhedsbistand!!)

--
MVH
Anders Thorup

Fra : m.grewy

Dato : 21-08-02 21:34

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message

> Jeg regner med fredag ved 17.00-17.30 tiden,, ok??

Helt fint jeg regner med at vi er et par stykker fra kl 16:00

Michael