Billigste løsning søges...
Fra : Britta Madsen

Dato : 20-08-02 23:43

Hejsa...
Da vi skal have lavet nogle ting udenfor, håber vi at I kan hjælpe os.

Vi skal have fjernet en ca. 15-20 træstubbe, der er både store og
små.........kender I et sted hvor det er billigt, for vi har spurgt en
professionel og han kom med et bud på 10.000,- og det syntes vi altså er for
mange penge!

Det andet vi skal have lavet er at have belagt vores store indkørsel + lidt
ekstra. Det skal være i noget flise/sten, men ikke småsten. Det der så skal
lave er jo så at ligge stenene + matrialer.

Kender I nogle der kan klare disse to job, så vil vi da gerne høre fra jer.
Vi bor forresten i Tappernøje på syd/øst sjælland.

På forhånd tak for hjælpen.....

M.v.h
Britta

Fra : Jan Holm

Dato : 21-08-02 00:07

Britta Madsen wrote:
> [...]
> små.........kender I et sted hvor det er billigt, for vi har spurgt en
> professionel og han kom med et bud på 10.000,- og det syntes vi altså

Den geografiske placering er vist ikke optimal men
tjeck "stubbefræser" her http://www.hallundmaskinudlejning.dk/
Den ville kunne æde alle stubberne på en dag.
Regne regne, 2 i mente det kan man ikke så må man låne.......
Så er der sparet 9600 !!!!!

Mvh
Jan Holm

Fra : Connor

Dato : 21-08-02 06:46

Hej
Jeg fældede træerne i haven for 3 år siden. Fik en maskinstation med
rendegraver til at grave stubbene op og en vognmand til at komme med en
container og køre dem væk.
Mener at det kostede ca. 2500,- - 3000,- ialt. Jeg vil tro at der har været
20 - 30 stubbe i forskellige størrelser.

M.v.h

Ps. Mener at vogmanden med container udgjorde 1600 - 1800,- af prisen. De er
jo sparet hvis man selv kan køre dem et sted hen og evt. brænde dem af.