Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop manualer/bibler
Fra : Thomas Schwerdtfeger

Dato : 19-02-01 10:33

Jeg har læst en anmeldelse af PS Bible 6.0 i Jyllandsposten.....billigt,
mange sider, en CD-rom...til kun 300 kr.
Men er det noget værd? Kan nogle anbefale nogle gode bøger? Jeg er ikke
nybegynder, men heller ikke pro....

Thomas Schwerdtfeger

Fra : Madsen

Dato : 19-02-01 13:26

"Thomas Schwerdtfeger" <Thomas@ishojteater.dk> skrev:

> [...]
> mange sider, en CD-rom...til kun 300 kr.
> Men er det noget værd? Kan nogle anbefale nogle gode bøger? Jeg er ikke

Jeg kan klart anbefale Photoshop biblen. Dengang version 5.0 af PS
kom på gaden, købte jeg denne bog og har stadig ikke fortrudt det,
selvom jeg gav næsten det dobbelte af den pris du nævner!
På det tidspunkt jeg købte bogen, var jeg ret godt inde i Photoshop,
men alligevel var der mange nye ting i bogen. Der er ikke så mange
tips og tricks, men derimod så er det et komplet oplagsværk på de
funktioner der findes i Photoshop og hvad de kan bruges til. Det er
der for den er så stor. ;)
Den findes til mange af de programmer som Adobe har lavet.

Hvis du vil have tips og tricks, så har jeg hørt meget godt om den
bog der hedder "Classroom in a book."
Nu har jeg ikke et link til version 6.0, men den findes til alle de
tidligere versioner:

En anden god bog hvad tips og tricks angår, skulle være den der
hedder "Photoshop Wow book"

Må man spørge hvor i Danmark man kan få "PS Bible 6.0"
til 300,- ?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)