Hjælp
Fra : Søren

Dato : 20-08-02 22:13

Er der en som kan hjælpe mig med følgende:

Jeg skal lave et link på min hjemmeside, når der trykkes på dette link, skal
der åbnes en tekst-fil som ligger i samme dir. som index-filen.

Eks:

<A HREF="http://www.angelfire.com/bla/bla/side.txt">Tryk her</A>

Har prøvet med ovenstående, men det virker ikke, hvad gør jeg galt?

/søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-08-02 23:07

Stien er forkert, filen mangler eller du bruger forkert case.
Brug en relativ sti i stedet.

Fra : Søren

Dato : 20-08-02 23:22

Tak for det hurtige svar, Jens Peter,

Filen var nu uploadet, men ja, det var forkert case jeg brugte. Troede ikke
det havde nogen indflydelse, men tak for hjælpen.

/Søren

Fra : Steen

Dato : 21-08-02 10:55

"Søren" <qwertytrewq68@hotmail.com> wrote

> Filen var nu uploadet, men ja, det var forkert case jeg brugte. Troede
ikke
> det havde nogen indflydelse, men tak for hjælpen.

Case har ingen betydning på Windows-maskiner, men på Unix og Linux kan man
godt have tre forskellige filer, f.eks.

TEST.HTM
Test.htm
test.htm