Erfaring med All-In-Wonder RADEON?
Fra : Jesper Wachs

Dato : 20-08-02 21:32

Hej NG,

Jeg overvejer at købe et ATI All-In-Wonder REDEON 32 mb DDR. Jeg vil gerne
høre lidt om jeres erfaring. Jeg skal ikke spille (ret meget) men jeg vil
gerne vide hvordan DVD gengivelse er, er TV tuner billedet ok (forudsat en
ordentlig antenne)? Jeg har læst at visse ATI kort laver en sort ramme om
billedet der sendes til TV'et, gælder det også dette kort?

På forhånd tak.
/Jesper

Fra : Thomas Lund

Dato : 27-08-02 23:16

Hej Jesper,

Fint kort til prisen, kører faktisk også OK i spil med de nyeste drivere.
DVD har jeg ikke prøvet på Radeon, kun et RagePro AIW, det var da
rimeligt...
TV-tuner delen virker perfekt, men stiller rimelig høje krav til
antenne-kvaliteten, ellers kommer der skygger m.m.
Sorte rammer synes jeg ikke at mindes, men det er efterhånden lang tid siden
jeg havde det sat til TV'et.

Mvh Thomas Lund