Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er ligeså godt som et Kodak DC280?
Fra : .

Dato : 20-08-02 20:32

Jeg har lånt et Kodak DC280 USB-20mb kort-2,1MP Og jeg syntes at det
tager nogle rigtig fine billeder. Så er det jo jeg godt kunne tænke
mig at købe et kamera der kan tage ligeså gode billeder som det, men
hvilket kamera er så det rigtige at gå efter?
Der er jo zoom på 2xop+3xdig og det vil jeg da også have på et nyt
kamera. Kodak'en er ca 3 år gammel så mon ikke den standard jeg søger
kan findes i den lavere ende af prisskalaen? (konen siger at vi er
fattige)
Er der nogen der kan hjælpe?
Mvh Janko
Ps. jeg har ingen firewire og har ikke tænkt mig at få det lige
foreløbigt.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-08-02 23:36

Se eventuelt her.
http://www.7daycameras.co.uk/olympus/olyc220.htm

Fra : hkb@*spam*gavazzi.dk

Dato : 28-08-02 09:58

> [...]

>Er der nogen der kan hjælpe?
>Mvh Janko
>Ps. jeg har ingen firewire og har ikke tænkt mig at få det lige

Jeg troede at det var herinde alle experterne sad?
Mvh Heinrich