CB1100F Street Fighter Look ( del 3 )
Fra : MC

Dato : 20-08-02 19:38

Ja så her jeg endlig fået taget mig sammen til at smide et par billeder af
dyret på dk.binaer.motor

Cyklen blev færdig bygget natten mellem torsdag og fredag op til skagens
træf, faktisk kom jeg først i seng kl 09.45 fredag morgen... og kørte mod
skagen kl. 19.45 fredag aften...

Der kan nævnes at cyklen er udstyret med en ganske normal CB1100 motor,
hvilket umiddelbart virker lidt tamt, iforhold til andet jeg har
haft/prøvet, men den er nu sjov.

Cyklen har fået helt andre køreegenskaber ( ved godt at der kan siges meget
imod ) jeg syntes at den ligger godt rundt i sving, og er meget mere styr
villig, iforhold til hvad den var original.

Og ja den kan også bremse, de seks caliber bider godt når den tons tunge bol
D`or skal stoppes.

Forgaffel, hjul, bremser stammer som før nævnt fra en YZF 750 R, gaffel
broerne skulle modificeres formeget til at passe over på cb´en, så jeg
lavede nogle nye af alu ( dvs. min kammi og jeg ). Det hjalp også på
problemet med kronrøret som på YZf`eren er mindre en på cb´en, så vi
genbrugte bare kronrøret fra cb´en og passede broerne til efter det.

Så kom der også lidt probs. med bag bremsen, så der måtte vi også lave en ny
bremse arm + div.

Til vinter er det tænkt at alt det som er malet i guld, skal til
forkromning, el. jeg overvejer om jeg kan finde en CB1100R motor og smide i
..... men det må tiden jo vise, har lidt på fornemmelsen at de er ret
dyre.

--
Steen
CB 1100 F 85` Street Fighter Style

Fra : PCBruger

Dato : 20-08-02 20:28

"MC" <bugtrupfuckspam@email.dk> skrev i en meddelelse
> Ja så her jeg endlig fået taget mig sammen til at smide et par billeder af
> dyret på dk.binaer.motor
Flot - Hvor finder man sådan en forgaffel??
Mvh
http://MCi.webbyen.dk

Fra : MC

Dato : 20-08-02 21:14

"> Flot - Hvor finder man sådan en forgaffel??
> Mvh
> http://MCi.webbyen.dk

Den fandt jeg hos en ophugger i Skive ( harry )og jeg kender tilfældigvis
personen, som havde fået stjålet og smadret sin mc, som så kunne fortælle
hvor den endte .

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-08-02 21:06

> Ja så her jeg endlig fået taget mig sammen til at smide et par billeder af
> dyret på dk.binaer.motor

Flot job !!!!!!!!!

Hvor skal den sælges når du har lagt så meget arbejde i den ?

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : MC

Dato : 20-08-02 21:23

">
> Flot job !!!!!!!!!
>
> Hvor skal den sælges når du har lagt så meget arbejde i den ?

Takker... cyklen skal heller ikke sælges... men alt er vel til salg til
den rigtige pris !! el. ??

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-08-02 23:18

cyklen skal heller ikke sælges... men alt er vel til salg til
> den rigtige pris !! el. ??

Jo det er det vel. ;>)

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-02 09:13

Nydeligt ombygget, gav det ingen problemer til syn ?
Der er vel tale om konstruktive ændringer !

Hilsen

Jesper Ankersen
Leman III

(Leder efter en gammel sp1000 til ombygning)

Fra : MC

Dato : 21-08-02 19:14

> Nydeligt ombygget, gav det ingen problemer til syn ?
> Der er vel tale om konstruktive ændringer !
Takker og bukker - der var ingen probs. ved syn.... da cyklen ikke så sådan
ud da den blev synet !!! ups... sig det ikke til andre
Og jooo der er fortaget konstruktive ændringer.. men hvem kan se det når
musikken spille ?? )

Fra : S. & A . Thorsen

Dato : 23-08-02 20:51

> Der kan nævnes at cyklen er udstyret med en ganske normal CB1100 motor,
> hvilket umiddelbart virker lidt tamt, iforhold til andet jeg har
> haft/prøvet, men den er nu sjov.

Den CB1100 motor har vel 90-100 HK, såå tam er den vel ikke ??

Det er en super flot ombygning, hvad er det for en bagsvinger??

Jeg så billedet af en "afpillet Bol d`Or" jeg er interesseret i kåben,
hvis den er til salg??

Mvh
A. Thorsen CB1100F(ej tam)

Fra : MC

Dato : 23-08-02 21:34

> Den CB1100 motor har vel 90-100 HK, såå tam er den vel ikke ??

Jo det syntes jeg den er , men det drejer sig også om et lidt skævt
sammenlignings grundlag ( GSX 1100F 95` 135 Hk. + GPZ 1000 Rx ?? Hk. )
Iøvrigt tror jeg CB1100F har 110 Hk. !

> Det er en super flot ombygning, hvad er det for en bagsvinger??
Tak tak, jeg skal her erkende at jeg rent faktisk ikke ved hvor den stammer
fra, den sad på cyklen da jeg købte den, planen med den er at den skal
forkromes om, og der skal laves et par små modifikationer i løbet af
vinteren. Har dog også lurret på en JMC.. men de er svære at finde.

> Jeg så billedet af en "afpillet Bol d`Or" jeg er interesseret i kåben,
> hvis den er til salg??

Desværre, kåben er solgt, strøg i foråret ! ( men jeg har da lidt andre dele
som jeg muligvis vil af med, send mig en mail, hvis du mangler noget ! )