Software opdatering af R600
Fra : [2730]Rasmus

Dato : 20-08-02 19:02

Hey, er der nogen der har fået opdateret deres software så den nu er med T9
ordbogen.

Hvem kan gøre dette, for dem som Ericsson skriver på deres site (Fredgård og
Fona b.la.) de kan ikke.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Rune Christiansen

Dato : 20-08-02 21:10

Du skal have fat i følgende:

Teleservice København A/S
Rugvænget 19 G
2630 Taastrup
Tlf : 43 59 90 00

Hvis det er inden for garanti´en skal du bare vedlægge kvitteringen
(muligvis kopi), så bliver den updateret - no problem

Fra : Lars hult

Dato : 21-08-02 07:49

> T9

Hvordan ser man hvilken software ver. man har på en R600.

hilsen Lars

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 21-08-02 10:28

Her:
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Fra : Lars hult

Dato : 22-08-02 11:27

> http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Tak for det.
Det er bare helt perfekt, den er røget i foretrukne.

hilsen Lars

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 21-08-02 10:29

> Du skal have fat i følgende:
>
> Teleservice København A/S
> Rugvænget 19 G
> 2630 Taastrup
> Tlf : 43 59 90 00

Takker - har du fået det gjort ??

Fra : Rune Christiansen

Dato : 21-08-02 16:05

Nej ikke endnu, har ikke lige fundet en tid hvor jeg kunne undvære min fon i
flere dage :-/

men det er ericsson selv der har henvist til dem

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 22-08-02 16:22

Tja, så er min afleveret - de skal åbenbart alle sammen have et analytisk
tjek hos Ericsson og så får man lige ny software i samtidig - den med T9
ordbogen

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 28-08-02 08:52

Ja så er den opdateret, men der er sku ikke den store forskel sådan lige
umiddelbart i hvert fald. Ordbogen er nok blevet bedre, men man kan stadig
ikke tilføje ord i den !!