Trident videokort på bærbar Compaq Presari~
Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 20-08-02 17:22

Hej.

Efter installation af Win Me på blærbar Compaq Presario 1600 XL 141 skulle
der også en display driver ind. Video kort er et Trident et eller andet. Jeg
har været på Compaq's web men kan ikke finde driver til dette kort der
sidder lige på præcis denne model blærbare. Der findes drivere til andre
modeller. Har jeg over set noget eller er der en derude som har driver til
OS og Compaq model elle ved hvor den kan hentes. Trident henviser selv til
OEM producenter og har derfor ikke driver til DL.
Jeg har ikke det kabel til netværk så jeg kan connecte til nettet eller min
PC. Ellers er der den funktion med "Autodetect my system" som kunne være
nyttig måske.

Takker for råd og hjælp.

MVH Erik.