Kroppens fedtprocent
Fra : Kenneth Bon

Dato : 20-08-02 17:14

Jeg har set man kan købe sådan en fancy tang - men er der ingen andre måder
at måle kroppens fedtprocent på ?

Sådan en tang virker også temmelig 'gammeldags' i mine øjne med usikkerhed
osv - men hvordan gør man ellers ?

/Kenneth

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 20-08-02 19:41

> [...]
> at måle kroppens fedtprocent på ?
>
> Sådan en tang virker også temmelig 'gammeldags' i mine øjne med usikkerhed

Prøv at klikke ind på denne side...

jeg var ret imponeret over at tallet faktisk kom ret tæt på det min tanita
fedtmåler viste (enbadevægt)....

Selvom jeg ikke ved om det var tilfældigt eller hvad.. så virker udregningen
til at være meget præcis! *S*

MVH Mette

Fra : Lone Ginnerup

Dato : 20-08-02 20:29

Med risiko for at virke fræk (hvilket ikke er meningen - jeg vil kun være
lun)

Prøv med et spejl )

M.v.h. Lone

Fra : Kenneth Bon

Dato : 20-08-02 21:12

"Lone Ginnerup" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Med risiko for at virke fræk (hvilket ikke er meningen - jeg vil kun være
> lun)
>
> Prøv med et spejl )
>
> M.v.h. Lone

LoL - jamen jeg er ikke specielt tyk overhovedet. Jeg ville bare gerne have
fundet ud af, hvordan det står til, idet jeg ligger ret tæt på maximum BMI
for min højde, hvilket jeg ikke synes man kan se på mig :)

/Kenneth

Fra : Kenneth Bon

Dato : 20-08-02 21:11

> [...]
> fedtmåler viste (enbadevægt)....
>
> Selvom jeg ikke ved om det var tilfældigt eller hvad.. så virker

Ehh..Mette - glemte du ikke linket ?? :)

/Kenneth

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 20-08-02 21:27

> Ehh..Mette - glemte du ikke linket ?? :)

*G* he he.. hvor mon det blev af! *LOL*

http://www.kostzonen.dk

MVH Mette

Fra : Kenneth Bon

Dato : 20-08-02 21:52

> *G* he he.. hvor mon det blev af! *LOL*

Tak for linket - jeg har lige prøvet det....noget forfærdet blev jeg da !

11,5% i fedtprocent siger den ved mig ! Jeg er 184 og vejer 82 kg - så
hvordan den kommer frem til så lidt ved jeg godt nok ikke.

Andre der har haft lignende underlige oplevelser med den ?

(Kæresten var derimod glad for at hun ramte lige omkring de 22, hvilket vi
heller ikke forstod *G*)

/Kenneth

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 21-08-02 06:49

> [...]
>
> Andre der har haft lignende underlige oplevelser med den ?
>
> (Kæresten var derimod glad for at hun ramte lige omkring de 22, hvilket vi

Prøv at sende en mail til hende der har siden.. hun er meget hjælpsom.. og i
tilfælde af at der skulle være en felj på hendes side.. så er jeg sikker på
at hun gerne vil have den rettet... *S*

Det må jo enten være en tastefejl eller en felj i selve siden.. *S* i begge
tilfælde vil hun sikkert være glad for at hjælpe. *S*

MVH Mette

Fra : Klaus Petersen

Dato : 21-08-02 01:53

> Prøv at klikke ind på denne side...

øh.. nåh dén?!

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-08-02 21:06

> Sådan en tang virker også temmelig 'gammeldags' i mine øjne med usikkerhed
> osv - men hvordan gør man ellers ?

Man bevæger sit luksuslegeme ned til det nærmeste fitness-center og stiller
sig på deres "fedtmålervægt". Koster som regel ikke noget, nogle steder dog
20 eller 25 kr.

Mvh Maria