hva for et TI4600 ??
Fra : testpersonen

Dato : 20-08-02 15:02

Hejsa Ng..

jeg er ude og tænke på at købe et GF4 ti4600 men hva for et mærke skal man
vælge når man vil have mest for pengene ??
Jeg har lige nu et GF2 GTS fra asus (v7700 deluxe) og det har jeg haft
problemer med i min nuværende pc..
den har primert lavet den der loop ting med display driveren. Det fik jeg
afhjulpet ved at bruge en ældre driver (23.11)
men nu er det kort altså ved at blive nooooget langsomt..

Måske skulle jeg vente til NV30 komemer ? hva syntes i ??

Testpersonen

Fra : Taba

Dato : 20-08-02 15:22

> jeg er ude og tænke på at købe et GF4 ti4600 men hva for et mærke skal man
> vælge når man vil have mest for pengene ??

MSI har en masse extra ting med i deres produkter, det samme har Asus, men
sidsnævnte kræver lidt flere penge for det (hvis jeg er ikke helt galt på
den). Men søg efter "GF4 TI4600 roundup" i google så skal der nok okmme
noget interessant frem.

Nu er ATi jo kommet med deres "GF4 Ti4x00" dræber, og når den begynder at
komme i butikkerne i ordentlig mængder, så vil nVidia (nok for ikke at tabe
for mange markedsandele) nedsætte deres priser på dres produkter. Desuden er
der jo også noget i røre hos andre gfx producenter (f.eks. SiS' Xabre kort,
som for under 1000 kr. skal kunne klare 80% af de ydelse som et GF4 Ti4600
giver (eller 70% af Radeon 9700 Pro)).

> Måske skulle jeg vente til NV30 komemer ? hva syntes i ??

Jeg sidder selv med et Gf2 Mx200 og det fungerer fint (nu er jeg heller ikke
den vilde gamer ;p), og mit råd til dig er at vente og se udviklingen det
næste stykke tid. Hvor lang tid det drejer sig om, er op til dig men det
er inden NV30 kommer ud i butikkerne

--
/Taba
Fjern "REMOVE" i mail adr. for at svare direkte

Fra : Martin K

Dato : 20-08-02 15:35

Taba wrote:
> [...]
> producenter (f.eks. SiS' Xabre kort, som for under 1000 kr. skal
> kunne klare 80% af de ydelse som et GF4 Ti4600 giver (eller 70% af

Det lyder som en fornuftig disposition. Men sig mig, er Radeon 9xxx kommet?
Det er åbenbart helt og aldeles fløjet hen over hovede på mig hvis det
er...?

--
Martin K

Fra : testpersonen

Dato : 20-08-02 18:38

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> [...]
kommet?
> Det er åbenbart helt og aldeles fløjet hen over hovede på mig hvis det

Det skulle blive "shipped" fra fabrikkerne i dene uge.. af hva newz.dk
påstår.. eller har påstået :) en gammel artikkel :)

Testpersonen

Fra : Taba

Dato : 20-08-02 20:20

> Det lyder som en fornuftig disposition. Men sig mig, er Radeon 9xxx
kommet?
> Det er åbenbart helt og aldeles fløjet hen over hovede på mig hvis det
> er...?

Radeon 9000 er den mindre serie der er skal konkurre med GF4 MX serien fra
nvidia. Du kan se en test af den her:
http://www.tomshardware.com/graphic/02q3/0207181/index.html

Fra : Martin K

Dato : 21-08-02 08:33

Taba wrote:
> Radeon 9000 er den mindre serie der er skal konkurre med GF4 MX
> serien fra nvidia. Du kan se en test af den her:
> http://www.tomshardware.com/graphic/02q3/0207181/index.html

OK... takker. Men kommer de ikke også med et kort der kan slå Ti4600? Er det
så det famøse Radeon 9700, der er tale om her?

--
Martin K

Fra : f00ge

Dato : 21-08-02 09:50

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

> OK... takker. Men kommer de ikke også med et kort der kan slå Ti4600? Er
det
> så det famøse Radeon 9700, der er tale om her?

Jow, hvis du har 4000 bananer at smide ud på sådan et. :)

Fra : Martin K

Dato : 21-08-02 10:00

f00ge wrote:
> Jow, hvis du har 4000 bananer at smide ud på sådan et. :)

OK... det har jeg nu ikke. Det var blot interesse Har selv et GF2Ti som
opfylder mine krav helt og aldeles...

--
Martin K

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-08-02 14:43

Fra : Martin K

Dato : 21-08-02 19:36

Flemming Joensson wrote:

[KLIP - fyldigt og bestemt relavant info]

Takker for forklaringen

--
Martin K