skærm nr. 2 på iBook
Fra : Sebastian Løck

Dato : 20-08-02 13:32

Til alle jer der brokkede sig over at en iBook kun kan levere et
spejlbillede af skærmen på en ekstern monitor.

I skal tro om igen. Der findes en workaround, som i nødig skal gå glip
af.
http://www.macparts.de/ibook/

hilsen
Sebastian

- mon det også virker på en iMac

Fra : walther

Dato : 26-08-02 08:52

In article <ad9385a.0208200432.21ba3177@posting.google.com>,
thorfinn@forum.dk (Sebastian Løck) wrote:

> [...]
> spejlbillede af skærmen på en ekstern monitor.
>
> I skal tro om igen. Der findes en workaround, som i nødig skal gå glip

Godt set!
Har du prøvet?, mon det virker uden at bringe OpenGL i knæ ?...

mvh,
walther

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-08-02 10:23

walther <walther_hansen@hotmail.com> writes:

> Godt set!
> Har du prøvet?, mon det virker uden at bringe OpenGL i knæ ?...

Jeg har bemærket at skærmopdateringen på den eksterne skærm subjektivt
virker meget langsommere end på den interne.

Er det det du tænker på?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : walther

Dato : 26-08-02 19:59

In article <kku1likm8a.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Jeg har bemærket at skærmopdateringen på den eksterne skærm subjektivt
> virker meget langsommere end på den interne.
>
> Er det det du tænker på?

Noget i den retning. Ligesom med printere/netkort/windåser er der altid
et aller andet der går galt når man piller ved dem! :)

mvh,
walther

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-08-02 07:20

walther <walther_hansen@hotmail.com> writes:

> Noget i den retning. Ligesom med printere/netkort/windåser er der altid
> et aller andet der går galt når man piller ved dem! :)

I saafald, saa hold dig til kaeresten :)

Der kan det selvfoelgelig ogsaa gaa galt...

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-02 22:48

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> I saafald, saa hold dig til kaeresten :)
>
> Der kan det selvfoelgelig ogsaa gaa galt...

Men så gifter man sig bare.
--
Henrik Münster
Esbjerg