Fedtberegner
Fra : holm10

Dato : 20-08-02 12:48

Jeg mangler et program som kan beregne fedtenergiprocenten. Jeg har set
det inde på nettet, det er noget med at man kan indtaste de forskellige
ingredienser som puttes i kagen eller retten. Beregneren regner så ud
hvor meget der er kulhydrater,protin samt fedt.
Jeg mener det er en fyr i Århus som har lavet det. Man kan downloade et
prøveprogram som virker en periode og derefter købe et rigtigt program.

M.V.H

Holm 10

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter1969

Dato : 20-08-02 13:15

Er det denne link du efterlyser ??

http://www.science-sportsware.dk/dansk/freeware.htm

Fra : Katrine

Dato : 20-08-02 15:24

> [...]
> ingredienser som puttes i kagen eller retten. Beregneren regner så ud
> hvor meget der er kulhydrater,protin samt fedt.

Det kunne være www.fatlow.dk , men der er rigtig mange programmer på nettet,
der passer på den profil, du har givet. Jeg håber du finder det du søger.

> M.V.H
>
> Holm 10

Hilsner
Katrine

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 20-08-02 15:40

> [...]
> Jeg mener det er en fyr i Århus som har lavet det. Man kan downloade et
> prøveprogram som virker en periode og derefter købe et rigtigt program.

Dette program er rigtig godt... dog er det på engelsk, men der er mulighed
for selv at tilføje danske varer. Der ud over kan man sende opskrifter til
hinanden.. og samtidig bliver de varer der er brugt i opskrifterne tilføjet
til ens egen database! *S*

http://zonaware.com/

MVH Mette

Fra : WebWoman

Dato : 20-08-02 18:45

"holm10" <holm10.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:9Up89.8407

> Jeg mener det er en fyr i Århus som har lavet det. Man
> kan downloade et prøveprogram som virker en periode og
> derefter købe et rigtigt program.

Det er www.fatlow.dk du taler om.
Du kan prøve programmet gratis i en periode.

Mvh. Lisbeth