Vejle søges: værelse/lille lejlighed (5 dg~
Fra : e.p.

Dato : 20-08-02 12:13

Jeg er startet på Vejle handelsskole (EDB-afdelingen) og transporten
mellem Vejle og Esbjerg er så tidstagende at min kone, og jeg mener at
det vil være bedst for alle parter hvis jeg får et værelse/lille
lejlighed til hverdagene.....

Er der nogen der kender til noget der kunne være aktuelt....eller måske
kan finde noget konkret på nettet/i avisen

Krav til værelse/lille lejlighed:
bad - køkken (evt. fælles)
Mulighed for fast internetopkobling (evt. deling med øvrige hustand)

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-08-02 12:08

"e.p." <e.p..news@kandu.dk> writes:

> [...]
> mellem Vejle og Esbjerg er så tidstagende at min kone, og jeg mener at
> det vil være bedst for alle parter hvis jeg får et værelse/lille

Den korrekte gruppe er dk.opslag.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-08-02 16:36

> [...]
> mellem Vejle og Esbjerg er så tidstagende at min kone, og jeg mener at
> det vil være bedst for alle parter hvis jeg får et værelse/lille
<snip>
Selv om det er OT og ikke direkte relateret til dit spørgsmål...
Må man spørge hvad du læser?

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002