Outlook:Mailto
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 19-02-01 09:47

Hej
Hvor er det lige i Outlook 2000 at jeg vælger, at når nogen modtager en mail
fra mig, så ud for "Fra" står der ikke bare en mit navn og efternavn, men
også i parentes "Mailto; E-mail adresse"????
MVH
Malene

Fra : pre

Dato : 19-02-01 19:28

Hvis spørgsmålet om sikkerhed er uvæsentligt, sæt det i kontoen i stedet
for mailadressen. Det kan også sættes som en ekstra signatur.

--
Venlig hilsen
pre