Duejagt
Fra : christian19

Dato : 20-08-02 09:03

Hejsa

Jeg har lige et spørgsmål ang. hvad tid på dagen det er bedst, at skyde
duer på ? Er det ligesom med ænder, at der er morgen og aftentræk ?

Knæk og bræk

Christian

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin_P

Dato : 20-08-02 11:24

min bedste erfaring er at lade duerne æde lidt (et par timer efter
solopgang) hvorefter man sætter sig ud med lokkere - hvis man sætter
sig fra morgenstunden af, får man ikke andet end nogle få skudchancer,
mens man på den anden måde kan jage faktisk hele formiddagen......

Martin_P

Fra : Brian Kristoffersen

Dato : 20-08-02 20:31

Eftermiddagstrækket kan nu også være godt....

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-08-02 23:21

Helt enig.... en solrig eftermiddag med en jævn vind er nu ikke at kimse af