mc-basen.dk - hvordan ?
Fra : Carsten

Dato : 20-08-02 07:43

mc-basen.dk er jo på retræte, men det der undrer mig lidt er:

1) Når jeg går ind og søger på "Private" annoncer for MCs så dukker der en
10-20 stykker op hver dag
2) Når jeg forsøger at oprette en annonce så bliver jeg venligst men bestemt
afvist og sendt til dba.dk

Spørgsmål: hvor dukker disse private annoncer op fra ? Ikke fra dba.dk i
hvert fald. Der har jeg nemlig oprettet en "annonce" og den slår ikke
igennem til mc-basen.dk.

dba.dk SUX! Den samme type annonce med tlf, email, www-reference og billede
af MC'en koster i størrelsesordenen kr. 100,00. Det er RØVERI i forhold til
værdien af annoncen.

Fustrationer OFF

Carsten

Fra : Christian Pedersen

Dato : 20-08-02 07:48

Øhm... hvorfor er mc-basen på retræte?

Christian

Fra : Christian Pedersen

Dato : 20-08-02 07:49

Never mind. Æv. DBA stinker for vildt!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-02 09:38

> Never mind. Æv. DBA stinker for vildt!

Ja, de er ikke så tjekkede mht. indlemmelsen af mc-basen i DBA.

Jeg synes også at det er ALT for dyrt at annoncere med telefonnummer og
e-mail på den blå avis. Derfor (og af andre grunde) er der faktisk et team
herinde i NG'en som er gået sammen for at lave en konkurrent. Om det kommer
til at koste penge ved jeg ikke, men personligt ville jeg gerne betale en
5'er eller 10'er for oprettelsen - men 20 kr. som det koster i dag for at få
vist sit telefonnummer og sin e-mail er efter min mening alt alt for meget.

Man kan selvfølgelig argumentere for at 100,- er håndører hvis man vil sælge
en MC til flere tusinde. Bare tænk på hvad man bruger på ejendomsmægler når
man skal sælge sit hus. Men der er immervæk også stor forskel på den
synlighed og service man får. Jeg kunne forstå prisen på de 100,- hvis der
så kom en person ud og tog et billede af cyklen og lagde ind i profilen.

Hilsner,

Tony
Divvy '01

Fra : Carsten

Dato : 20-08-02 10:08

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com>
skrev i en meddelelse news:ajsv5p$2gvf$1@news.cybercity.dk...
> e-mail på den blå avis. Derfor (og af andre grunde) er der faktisk et team
> herinde i NG'en som er gået sammen for at lave en konkurrent.

ER der rent faktisk det ? Kan man hjælpe - in any way ?

Carsten

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-02 10:17

> ER der rent faktisk det ? Kan man hjælpe - in any way ?

Muligvis. Det er vist Jens Arnfast, der er ankermand på projektet. Prøv at
kaste en mail hans vej, så kan det ske at de har brug for din hjælp.

Hans email adresse er: jens@fabel.dk

Hilsner,

Tony